landal hoog vaals!

Plaats reactie
arjanvonk
Berichten: 22
Lid geworden op: 29-01-2007 17:29
Locatie: castricum

20-02-2008 16:44

dag boarders!
ik ga van de zomer met me ouders voor de laatste keer op vakantie we gaan naar hoog vaals
helemaal in zuid zuid limburg.
zijn er mensen met ervaring daarzo!?
het is heel klein watertje of misschien water in de buurt?
groeten arjan
karper vissen is me lust en me leven!
Stefan van der Weel
Berichten: 26
Lid geworden op: 12-11-2007 22:33
Locatie: Rotterdam

30-03-2008 17:54

Ik ben hier laatst geweest, maar heb me eerlijk gezegd niet echt gericht op vissen..
ik zou eens rondkijken op google earth of er een leuk water in de uurt ligt als ik jou was..

Groete Stefan
Maak kans op 150 euro met het invullen van de volgende enquete:
https://www.surveymonkey.com/s/TXYGZTB
tom hoogers
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-06-2008 14:54

05-07-2008 18:15

ik woon er vlakbij. Er zijn niet zoveel goede plaatsen om te vissen.

Ik zou gaan naar wijlre dat ligt ongeveer 12 km van vaals af. De vijver ligt achter de sportvelden en de brand bier brouwerij. Vis tot 14 kg is mogelijk. Nachtvissen alleen voor leden en ik geloof maar 2 maanden per jaar.

Daarnaast heb je nog in valkenburg het geulstrand. Leukere vijver als wijlre alleen veel kleine vis en de vangsten zijn dit jaar zeker niet denderend.

Verder heb je in de buurt nog kleine watertjes bij hoensbroek de droomvijver. Dit ligt tegenover kasteel hoensbroek. Redelijk water maar wordt druk bevist. In vaals zelf heb je volgens mij niks boeiends. Niet dat ik weet in elk geval.

In gulpen heb je nog een water met fontijnen daar kun je veel graskarpers vangen en veel voorntjes etc. wel leuk om een avondje op te gaan.

In Simpelveld heb je ook nog een klein watertje maar dat is het vermelden eigelijk niet waard.

Tjah en dan heb je het wel ver gehad of je moet al wat verder willen rijden bij Geulle heb je nog een groetere grindput en dan heb je nog de stuwmeren in Kerkrade.

Groetjes
Plaats reactie