Jow Marco,
Op Google Earth via button recratie de overnachtingsmogelijkheden instellen. Er komen dan 'rode huisjes' in beeld. Dit betekend dat daar een mogelijkheid is om te overnachten (hotel/herberg/pension).
Dus wanneer je over Duitsland surft en je ziet zo 'n 'rood huisje' dan ga je met de naam van dat water wat googlen. Zet achter de naam van dat water het woord; karpfen of bilder (foto's omgeving). Je ziet trouwens via Goodle Earth ook prima of er campings liggen aan het water of niet.
Zo doe ik het althans, want ik wacht ook nog op een mailtje waarin een water genoemd wordt waar ik ongestoord 40 ers kan rossen terwijl mijn vrouw mij vanaf het terras aanmoedigd ha ha ha!
Groeten,
Herwin
Gezinsvakantie in Duitsland, camping gezocht.
-
Harald van der Graaf
Zo doe ik het althans, want ik wacht ook nog op een mailtje waarin een water genoemd wordt waar ik ongestoord 40 ers kan rossen terwijl mijn vrouw mij vanaf het terras aanmoedigd ha ha ha! zei herwin doe mij ook zo mailtje
gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
-
Herwin Kwint
Marco,
Wanneer je Google Earth op je scherm hebt, dan krijg je links in beeld het menu 'lagen'.
Klik dan aan; interessante plekjes. Vervolgens verschijnen er een aantal titels.
Vink het lege vierkante hokje aan bij: accomodatie.
Wanneer je nu gaat 'laag-vliegen' dan zie je overal rode huisjes (accomodaties) verschijnen. Zo zie je in 1 oog opslag of er een accomodatie in de buurt of aan de rand van het water van jouw keuze is. Ideaal om een gezinsvakantie te plannen. Wanneer je op het 'rode huisje icoontje' klikt dan is er vaak een website aan gekoppeld van de accomodatie.
Succes,
Herwin
Wanneer je Google Earth op je scherm hebt, dan krijg je links in beeld het menu 'lagen'.
Klik dan aan; interessante plekjes. Vervolgens verschijnen er een aantal titels.
Vink het lege vierkante hokje aan bij: accomodatie.
Wanneer je nu gaat 'laag-vliegen' dan zie je overal rode huisjes (accomodaties) verschijnen. Zo zie je in 1 oog opslag of er een accomodatie in de buurt of aan de rand van het water van jouw keuze is. Ideaal om een gezinsvakantie te plannen. Wanneer je op het 'rode huisje icoontje' klikt dan is er vaak een website aan gekoppeld van de accomodatie.
Succes,
Herwin