karper vakantie lago di trasimeno italie

Plaats reactie
luc van der vegt
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-07-2007 23:54
Locatie: NH

14-12-2007 01:26

Half april wil ik eens naar italie met met het gezin .Eens wat anders, laatste 16 jaar door heel france geweest. Maar camping aan het water in april met evt zwembad is lastig(aangezien ik strak aan het water wil zitten vanwegen gezinsvakantie en ik 12 avonden wil vissen) mijn oog is gevallen op lago di trasimeno(camp villaggio italigest) heb al wat gelezen over dit water (zoals wier en stinkend en laag water).Maar in april na de winter is dat wel anders denk ik? Heeft iemand enig ervaring of weet van dit water in deze periode , temp ,dieptes,en bestand .(andere lago,s ook intressant) gr luc
vanaf de boot vang je groot
bas leegwater
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-11-2004 17:33
Locatie: noord holland

05-02-2008 21:00

beste luc

bespaar je de moeite, ten eerste is het een hele lange rit vooral de laatste 400 km
het water is ongeveer 1 mtr diep ook in het midden, en de karper die er zwemt is kweekkarper, duizenden en niet zwaarder dan 5 a 10 pond.

als je meer weten wilt mail je maar

groeten bas
koen simons
Berichten: 11
Lid geworden op: 14-03-2008 17:04

14-03-2008 19:25

Hey luc,

2 jaar terug was ik ook op vakantie in Italië en zijn we ook langs dat meer gereden.

Ik zeg ook bespaar je moeite want er staan overal fuiken ik het water en toen ik er was was er net vissterfte bezig en het klop ook dat het daar erg stinkt.

oké ik was er dan wel in de zomer dus ik weet niet hoe het in de winter eruit ziet maar je kan er toch niet goed vissen door de fuiken.

Groeten,
Koen
Als het leven er is, om te leven, waarom gaan we dan naar school? Ga toch vissen!!
Plaats reactie