frankrijk visvakantie

Plaats reactie
john bauwer
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-06-2007 13:47

28-06-2007 13:56

We zijn met een paar jongens uit groningen naar frankrijk gegaan via een bekent adres voor vis vakanties maar is zwaar mis gegaan,we hebben niet gekregen waar we voor hebben geboekt en de gene die de visvakanties verkocht vond dat hun instantie daar niet verantwoordelijk voor waren.

Raar als ik een vakantie boek bij een reisbureau dan lijkt me die juist veandwoordelijk voor het veloop van de reis.

Wil graag weten of er nog meer mensen zijn met de zelfde ervaring.
john bauwer
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-06-2007 13:47

28-06-2007 13:58

ps: mijn r werkt niet goed maar dat zie je wel hahahha :P
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

28-06-2007 14:09

Geen dikke vissen gevangen ?

Ik denk niet dat je hier antwoord krijgt want de beheerders van dit forum zijn tegen het verschaffen van info over betaalwateren of reclame hierover.
Ben er zelf ook geen voorstander van, ik ga liever naar een openbaar water waar ik zelf mijn stek kan kiezen ipv zo'n volgepropte karperput.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

28-06-2007 19:48

Hoi John.

Er zijn dingen die je nu eenmaal niet kan regelen.

BV: Je boekt een reis naar griekenland,want je wilt 2 weken zon.
Maar na die 2 weken kom je thuis,balen want je hebt 12 dagen regen gehad.
Nu ga je naar het reisbureau en je zegt dat je niet tevreden bent.
Want jij leest op die site dat het normaal wel 30gr is in die tijd.
Geloof mij,maar die mensen zullen zeggen...sorry maar je hebt echt pech gehad met het weer,wij kunnen helaas niks voor je regelen.

Zo is het ook met vissen.
Je boekt een plek bij het water.
Maar de wc is minder groot.
De vissen willen niet eten,of op jouw aas komen.
Jammer,maar dat is het risico.

Franca. :wink:
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

28-06-2007 20:27

Ja John,

Dat komt vaker voor...struin het internet af voor je ergens naar vertrekt.... zie PB
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

28-06-2007 22:31

Hai John, wat is er precies niet nagekomen dan ? Iets meer info zou wel handig zijn. Wellicht kunnen we zo ook anderen waarschuwen die via hetzelfde bureau ook wien gaan boeken.
crowbar soleil

28-06-2007 22:59

Niels Schouten schreef:Hai John, wat is er precies niet nagekomen dan ? Iets meer info zou wel handig zijn. Wellicht kunnen we zo ook anderen waarschuwen die via hetzelfde bureau ook wien gaan boeken.


inderdaad hij schrijft niet dat ze hebben geblankt :lol: maar dat ze optie's hebben genomen en niet zijn nagekomen bijvoorbeeld een 40er, en die andere een 50er :P ze hebben allen 30ers gevangen :cry:

Nee gekheid , wat zijn ze niet nagekomen dan!?
john bauwer
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-06-2007 13:47

01-07-2007 12:29

Het feit was niet dat we hadden geblankt maar dat we bij de plas kwamen en niet op de stek werden gezet die we hadden besproken,inplaats daarvan werden we op een stenen pad gedropt waar we onze tenten niet vast konden zetten(2 tenten stuk/weg gewaait) tevens hadden we dubbele stekken besproken maar ging ook niet door we zaten een kleine 50/75 meter uit elkaar al met al compleet verzeikt,we zijn daarom 2 dagen eerder vertrokken.

De reden van het feit dat we gedropt werden op een stenen bagger pad was omdat de franse uitbuiter van de plas een stel engelse vissers nog een weekje extra gratis liet vissen omdat ze niks hadden gevongen. :evil:
Gebruikersavatar
Mark Heppe
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-05-2005 20:48
Locatie: Geervliet

01-07-2007 13:07

Dat krijg je met een btw water... Waarom niet gewoon met de Michelin gids onder je arm naar Frankrijk rijden en zien waar je uitkomt? Vis gewoon op openbaar water, dan ben je vrij om te gaan zitten waar je wilt.

Mark
Word lid van de KarperStudieGroep!
Plaats reactie