koeksebelt

Plaats reactie
lourens den outer
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00
Locatie: nieuwegein

30-06-2006 10:17

ik ga over 2 weken naar deze camping, deze ligt aan de overijsselse vecht. Zijn er mensen die hier ook geweest zijn en weten hoe je moet vissen op dit vrij snel stromende water. Gaarne zou ik een paar tips van jullie ontvangen.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

30-06-2006 20:50

Lourens, alleen na behoorlijk wat regen stroomt het daar stevig, bij normale weersomstandigheden heb je daar geen last van.
hendrie groote
Berichten: 14
Lid geworden op: 10-09-2006 22:54

10-09-2006 23:15

Ik denk dat je reeds op vakantie bent geweest maar toch nog even een reactie voor het geval het goed bevallen is.
Als je vanaf de koeksebelt zón 2 km richting dalfsen gaat komt de regge bij de vecht in. als je op dit punt eens serieus zou gaan voeren (3 dagen werkt bij mij altijd voortreffelijk) dan met je maatje samen gaan vissen met 2 hengels in de vecht en 2 in de regge dan zul zeker wat vangen.
Niet zo dom zijn om op 4 plekken van 2 m2 je voer te dumpen maar gewoon vanaf de punt(waar de regge 'kruist'met de vecht) de gehele breedte bevoeren met om de 2/3 meter 2 a 3 balletjes. Beetje grof voormaat is geen probleem maar eerder een voordeel. gebruik platlood voor als het iets stroomt. Ik heb zelf nooit zwaarder hoeven te vissen als 120 gram en heb op die plek 15 jaar op de aangrensende camping gestaan. veel plezier.
geen verdienste in beter zijn dan de mensen rondom je ;
echte verdienste is beter zijn dan wat je vroeger was.
Plaats reactie