karper vissen huttenheugte

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ron van Wezen
Berichten: 86
Lid geworden op: 01-11-2005 21:06
Locatie: amterdam

01-11-2005 21:12

hej,

ik ga in de kerstvakantie naar centerparks (huttenheugte)
en neem natuurlijk mijn vis spullen mee.
kan iemand mij wat tips geveven over het karver vissen op het park,
wat kan ik verwachten (qua vangst)
welk meer kan ik het beste nemen?
welk aas (ivm de lage temp.)?

alvast bedankt

groeten,
ramon van weezep
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

01-11-2005 23:06

Ramon,
Ik ben 2 jaar geleden aan het werk geweest bij de huttenheugte en ik heb daar al met al een jaartje gelopen (alle huisjes sausen).
Ik heb het een paar keer geprobeerd op karper maar ik heb er geen kunnen vangen.
Ik heb nog wel een paar keer gevoerd van te voren maar helemaal niks dus ik zou er geen te hoge verwachtingen van hebben.
Ik ga zelf met 4 wkn nog een weekendje naar de huttenheugte maar ik neem alleen de feeder mee,witvis is er genoeg te vangen.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
Ron van Wezen
Berichten: 86
Lid geworden op: 01-11-2005 21:06
Locatie: amterdam

05-11-2005 09:53

ok. bedankt maar is nachvissen daar ook toegestaan?
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

05-11-2005 16:19

he Ramon

via de zoekfunctie vind je wel wat over de huttenheugte.
ik zelf heb wel eens gevist op de eemhof ,met de pen is het daar leuk vissen .
hier en daar een voerplekje maken enz.
misschien kan je op de huttenheugte ook beter wat struinend vissen met de pen.
succes daar

gr Sander.
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

05-11-2005 17:54

Ramon,

Ik denk wel dat je er mag nachtvissen maar als je s'nachts de optonics een beetje hard hebt staan en de gasten worden er wakker van denk ik dat het feest gauw over is(ook wel logisch he).
Ik denk alleen niet dat ze veel last van dat gepiep hebben want ik heb in dat jaar geen teken van karper gezien,ik twijfel zelfs of er wel karper zit.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
Ron van Wezen
Berichten: 86
Lid geworden op: 01-11-2005 21:06
Locatie: amterdam

06-11-2005 13:01

arjan

ik ben er wel eens eerder gewees, maar dat was in het voor jaar toen heb ik wel een aantal karpers aan de oppervlakte gezien.

ik het daar gewoon proberen. :)
bedankt voor jullie reacties.
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

06-11-2005 14:00

ik ben daar ook geweest....ook helemaal niks kunnen vangen..nog kunnen zien..ook na voorvoeren...nadda...
heb er ook mijn twijfesl over...er zullen wel karpers opzitten..maar toch dun gezaait...
gr roy
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

06-11-2005 15:49

hoi ramon.
ik ben vorige week daar geweest heb er zelf niet gevist maar ik heb daar wel vissers gesproken die haden helemaal niks gevangen die week.
het is wel heel ondiep als je kijk is de eerste 20 meter uit de kant niet dieper dan 30 cm .
bij de ophaal brug is het wel wat dieper.
ik hoop dat je wat vangt . 8)
Gebruikersavatar
Ron van Wezen
Berichten: 86
Lid geworden op: 01-11-2005 21:06
Locatie: amterdam

06-11-2005 16:44

zo te horen word het niks vangen :P

anders zoek ik wel een watertje op in de buurt
fuck onderschrift
Afbeelding
nick van schaijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-03-2010 18:52
Locatie: oss
Contacteer:

28-03-2010 20:15

heey weet iemand bij de huttenheugten een paar mooien stekken ga er binnen kort heen . :lol: :lol:
lars groenendijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 22-09-2009 09:43
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

07-09-2010 11:44

Even een subtiel kickje van dit onderwerp, aangezien ik twijfel aan hoe actueel sommige informatie is 8)

Binnenkort ga ik naar de Huttenheugte (27 September) voor een midweek. Ik ben geplaatst in huisje 601. Nu hoef ik van jullie geen specifieke stekken te weten en dat soort informatie. Ik ben eerder benieuwd naar het volgende:
- Hoe zijn de vangsten momenteel?
- Heb ik veel kans op bijvangsten, of niet?
- Wat is in jullie ervaring effectiever en makkelijker op dit park? Statisch vissen, of met de pen het park afstruinen?
- Is nachtvissen hier nog toegestaan?

Mochten jullie extra informatie geven is dit natuurlijk altijd welkom, maar hier is geen specifieke behoefte aan :lol:

Met vriendelijke groet,

Lars
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
lars groenendijk
Berichten: 22
Lid geworden op: 22-09-2009 09:43
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

20-09-2010 12:01

Nog maar even een kick,

volgende week is het zover. Dan gaan we een midweek naar de Huttenheugte.
Graag hoor ik van iemand (mag een met een PM) hoe de vangsten zijn de laatste tijd. Is het uberhaupt wel rendabel om een hengel mee te nemen, of is het op het moment zo slecht dat ik hem beter thuis kan laten? :lol:

Met vriendelijke groet,
Lars
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
Gert de Jonge
Berichten: 6
Lid geworden op: 28-09-2010 12:08

10-10-2010 18:03

Ik heb in de omgeving gewoond en later op De Huttenheugte gewerkt. Veel gevist op beide plassen. De oude plas (waar zwembad aan ligt en de recreatie plaatsvindt) bevat veel witvis waaronder grote brasem. De nieuwe plas bevat veel roofvis, heel veel baars en ook snoek.

Karper, verwacht er niet te veel van. Ga hiervoor naar het Stieltjeskanaal. Dit kanaal grenst aan het park. Als je het park afgaat rechtsaf en dan richting Coevorden.

Iets verder weg (kilometer of 12) kun je naar de Hoogeveense vaart (door dorpje Dalen richting autosnelweg en dan richting Oosterhesselen volgen, dan kom je er vanzelf).

Of het Zwinderskanaal (vanaf het park naar Dalen rijden, in het dorp - na de kerk aan je linkerhand te hebben - 1e weg links, dan 1e weg links en deze geheel uit rijden - je rijdt het dorp uit en komt onder een viaduct door en aan het eind kom je aan het Zwinderskanaal). Wanneer je onder het viaduct door bent gereden kom je langs het loodiep, hier heb ik ooit ( 15 jaar geleden) mijn grootste grakarper gevangen van rond de 1,20).

In deze kanalen zit volop karper, stekken kan ik je niet duiden, dit is al te lang geleden.

Voor zeelt, graskarper en andere witvis kun je vissen in de directe omgeving van het park, zoals in het Drostendiep (park af en links eerste vaartje waar je overheen rijdt) Loodiep etc.

Koop een goede gedetailleerde kaart van de omgeving. Succes :wink:
Plaats reactie