Aangezien ik al een tijdje aan het tobben ben met een digitale camera met een zelfontspanner van 10 sec waarbij maar 1 foto tegelijk mogenlijk is (camera is al 12 jaar oud), ben ik op zoek naar een andere. Mn vriendin heeft een Digi spiegel Canon eos 1100D voor de vakantie/dieren etc kiekjes, maar ik heb een camera hoofdzakelijk voor man-vis foto's nodig dus een dure spiegelreflex is niet nodig.
Wel wil ik graag een kantelbaar scherm zodat ik wat beter kan poseren met de vis. Self timer het liefst ook langer dan 10 sec, en als het dan ook nog eens kan een draadloze remote.
Wellicht vraag ik een bijna onmogenlijke combinatie aangezien ik al flink wat uurtjes aan het googlen ben geweest. De ene camera heeft een kantelbaar scherm maar een self timer van 10 sec. De ander heeft wel 20 sec self timer maar heeft geen kantelbaar scherm. Ook een afstandsbediening bij de juiste camera zoeken lukt me niet. Bij een Digi spiegelreflex ben ik snel klaar maar dat is in deze geen optie.
Omdat ik er na uren zoeken nog niet uit ben ben ik benieuwd of iemand hier suggesties heeft of een bepaalde richting waarop ik me kan orienteren.
Bij voorbaat dank