Draadloze remote control voor man vis foto's deel 2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-04-2008 21:11

http://www.fotoshopaalten.nl/product_in ... cts_id=575

Heb deze besteld en zonet ontvangen.
Deze is voor de sony, maar is naar mijn weten ook verkijgbaar voor andere merken DSLR camera's. (Canon-nikon-sony)...andere merken ff vragen bij deze vriendelijke en behulpzame verkoper :wink:

Met deze remote control kun je de hoeveelheid afdrukken (1 tot 399 :o ) de tussenliggende tijd (interval) (1 sec tot 99 uur 59 minuten en 59 seconden :D ) en de starttijd simpel invoeren. Mijn inziens ideaal voor de man-vis foto's.

Niet elke DSLR camera heeft de functie van continu shooting en heeft zoals mijn camera slechts een timerfunctie voor 2 of 10 seconden)

Het apparaatje zonet uitgebreid gestest...alles werkt zeer goed en het ziet er degelijk uit. Ook in combinatie met het maken van flitsfoto's.

mvg
Hans
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

04-04-2008 22:15

Ik wordt helemaal blij van jouw test Hans! Het apparaat viel mij een tijdje terug al op en dacht toen dat kan niks zijn voor dat geld, zeker niet omdat ze universeel zijn voor meerdere merken! En Aalten is voor mij om de hoek :wink: Ik ben benieuwd of het apparaat zo goed blijft functioneren en wat de batterijen doen...
beetje bij beetje
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-04-2008 22:53

Frank,
Het enigste gekke wat ik er aan aan kan vinden, is het ontbreken van een aan-uit knop.
Wellicht gewoon de batterijen eruit halen?
(opnieuw) instellen is een fluitje van een cent, en kan je evt doen zodra je begint met vissen.
mvg
Hans

Die andere draadloze remote schijnt ook erg goed te zijn, maar is meer bedoeld om op afstand (straal 100 meter rondom :o ) de ontspanknop in te drukken.
Als toepassing denk ik dan aan bv een statief met camera welke je strategische plaats voor evt close-up opnames.
Zit dan zelf te denken aan plekken waar ik regelmatig een torenvalk op een tak zie zitten..kom je te dichtbij, dan is deze gewoon pleitte.
Of wat dacht je evt van ijsvogeltjes?
Als ik weer ff geld heb, ga ik deze er wellicht ook bij nemen. (ook voor andere merken camera's geschikt)
http://www.fotoshopaalten.nl/product_in ... cts_id=477
Plaats reactie