Samsung s630

Plaats reactie
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

13-01-2008 18:42

Hallo,

Ik wil mij nu graag gaan verdiepen in een nieuwe hobby, namelijk: fotografie.

Nu heb ik gespaard en ben ik gaan kijken voor de samsung s630 (op advies van mijn vader) Ik heb vanmiddag in het bos de camera uitgetest en moet zeggen dat die mij goed bevalt voor een eerste camera. Er kunnen ook batterijen in en je kan er een groter geheugenkaartje voor kopen...

Afbeelding

Kan iemand mij nog advies geven, of zeggen dat dit een goede camera is voor mee te beginnen.......

Hartelijk Bedankt!

Mvg, Tim van Anrooy
Moore means moore!
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

14-01-2008 15:26

Niemand?
Moore means moore!
Bernard Holtkamp

14-01-2008 16:40

Denk dat er weinig gebruikers zijn Tim.

Maar als ik zo kijk naar de specs dan lijkt het me voor het eenvoudige werk geen verkeerde keus.

Ik zie dat je op de macro stand minimaal 5cm nodig hebt en dat is niet verkeerd.


Verder gewoon afwachten,misschien komt er nog een reaktie :wink:
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

14-01-2008 16:55

Ik heb de camera vrijdag in mn handen gehad. Het is een hele lichte camera, hij weegt haast niks, omdat die helemaal van plastic is geloof ik, zo voelde die wel aan. Hij maakte wel scherpe foto's iig. Je kunt de camera ook op de m stand zetten, als je meer wil weten hoe het allemaal werkt, met sluitertijden enzovoort. Ik vond het wel een redelijke camera, en zeker voor het geld wat je er voor betaald.
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
marvin de jong
Berichten: 29
Lid geworden op: 09-08-2007 18:50
Locatie: zoetermeer

17-01-2008 18:06

ik heb deze camera zelf ook. maakt goede fotos en is makkelijk te gebruiken. zit een goede nachtfunctie op zodat je ook bij het nachvisse goede fotos kan maken.ook de close-up functie die eropzit is super.helaas heb ik hem 2 weke terug laten valle en is het beelscherm kapot, maar ga als ik me salaris binnenheb weer dezelfde kopen omdat ie mooie fotos maakt en zelfs voorbijgangers ermee overwegkunnen. als je wilt kan ik je wel een foto via de mail sturen. als ik jou was zou er voor deze camera gaan. krijg je zeker geen spijt van.

masoooooool
Plaats reactie