Konica Minolta Dimage z6 of Kodak z740

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

26-03-2006 00:28

Beste medeboaders,

de titel zegt denk ik al genoeg, ik ben op zoek naar een nieuwe digi omdat me oude het binnenkort zal gaan begeven (me broertje heeft hem laten vallen en bedankt :roll: ).

Nu is mijn ogen op deze 2 gevallen en nu vroeg ik me af wie er ervaring mee had met 1 van deze 2 camera's. Het prijsverschil is rond de 80 euro maar dat is nog niet zo'n probleem.

Ik heb al een hoop gelezen op het internet over deze 2 camara's dus ik weet wat ze allemaal wel en niet kunnen ik ben gewoon benieuwd wie er ervaring mee heeft en mij ook enkele foto's zou kunnen toesturen.

De foto's kunnen naar robertg24@hotmail.com gestuurd worden.

Alvast bedankt..

mvg,

robert
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

26-03-2006 16:00

Heb sinds gisteren een Fujifilm Finepix s5600. Pas enkele foto's mee geschoten maar werkelijk een topding als ik hem zou beoordelen naar aanleiding van die paar foto's die ik al gemaakt heb. Kijk anders even op http://www.dixons.nl Daar heb ik hem ook vandaan, staat meteen iets meer info over de camera. Dan nog even google en je zou alles moeten vinden wat je moet weten.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie