Samsum L830

Plaats reactie
janwillem hilverts

09-04-2008 09:04

Goedemorgen heren,

De laatste tijden zie ik zeer mooioe foto's hier op het forum :) Echt complimenten ervoor!

Ik wil zelf ook mij er meer in gaan verdiepen, maar kom er gewoon weg (nog) niet uit. Misschien mist er toch een beetje aanleg voor... Fotograferen met man-vis gaat me altijd goed af en zijn / worden ook altijd top foto's (zeggen me vrienden dan!)

Nu heb ik zelf laatst een samsung L830 gekocht, hierbij wat specificaties
SAMSUNG L830 digitale camera. Compacte, slanke behuizing in de kleur zwart.

Techniek: Resolutie van 8,2 megapixels. 3x optische en 5x digitale zoom en 2.5" TFT kleuren LCD scherm (230K). Ondersteunt hoge gevoeligheid ISO 1600. Met gezichtsherkenning AF & AB. Rode ogen functie. ASR (automatische trillingsreductie) systeem. i-film (MPEG-4) en bewegingstimer.

Nu heb ik al het e.e.a. geprobeerd, er zijn zoveel instellingsmogelijkheden, dat ik er niet echt meer uitkom.. Iemand een iedee hoe je dit makkelijk en snel kan aanpassen of ergens een overzicht van kan vinden? Handleiding wordt ik namelijk ook niet echt wijzer van! Tevens zijn ze vaak overbelicht, of ik de instelling nu op auto zet, of op scene, of op programma..

Scene en programma zijn trouwens mogelijkheden waarbij ik alles (iso, afmeting, etc.) apart kan instellen en bewaren daarop. Maar dit helpt me nog niet helemaal om mooie foto's te krijgen :(

Ik zie namelijk vele foto's bij dieren waarbij de voorgrond echt mooi scherp is, is dit een instelling op de camera, of is dit bewerkt?

Nouja, genoeg leesvoer dacht ik zo.. Ik hoop dat er iemand is die kan en wil helpen

Alvast mijn dank!
Plaats reactie