De regels zijn heel simpel, voel je nergens toe verplicht!!
Onder kerpelaars zal het zo'n vaart waarschijnlijk ook niet gaan lopen, veel egoïsme hier, mijn water, mijn stek, mijn, mijn, mijn.
Voor Roofvissers is het sowieso al wat gebruikelijker om iemand uit te nodigen, heb 10-tallen veelal gasten een leuke dag bezorgd op m'n bootje. Ik doe het trouwens haast niet meer, de kans op een blank is te groot geworden.
Niemand heeft 'mijn' stekken ooit geschonden trouwens na die visdagen!!!
Respect dwing je misschien wel af?????
Hier zijn wel meerdere vriendschappen uit voort gevloeid waarvan er ook weer zijn verwatert maar ook die na jaren veel hechter zijn geworden, we komen ook op elkaars verjaardag zeg maar.
Ik zou weleens Ganga Style met Michel Tja willen vissen

Rik Koster heb ik meerdere keren ontmoet, altijd een gezellig babbeltje en soortgelijke visserij.
Denk alleen dat wij elkaar niet zullen aanvullen maar te verschillend zijn, de rust zelve tegen mop mop gas er op zonder rem

Sven van Anrooy, volgens mij een hele goede visser waar ik wel wat van kan leren.
Maar dat is wel een echte einzelganger volgens mij, misschien de reden van z'n succes.
Bij Mark Hoedemakers heb ik al een soort van uitnodiging staan, zeer fanatiek en bedreven lijkt me mooi om mee te maken.
Nogmaals voel je nergens toe verplicht.
Dat sommige d'r stekken voor zichzelf willen houden is enigszins wel begrijpbaar, het karperwereldje is een vreemd wereldje, ze denken namelijk allemaal nog eens miljonair te worden met het vissen krijg ik het idee.

Op onbekend water afspreken kan ook natuurlijk, lekker samen pionieren weet je meet wat je aan elkaar hebt.
Als er niks uitvloeit ook niet erg, topics kosten niks.
Blijkt het een lul de behanger te zijn in het echie dan schuif je toch 500m op

Ben benieuwd