Frankrijk

Plaats reactie
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

04-08-2015 14:00

Omdat het er naar uitziet dat vissen in Frankrijk met mijn vast Frankrijkmaat er voorlopig niet meer in zit ben ik op zoek naar iemand die voor op korte termijn interesse heeft met mij richting de Moezel te gaan aankomend najaar.
Mijn visserij vindt voornamelijk plaats op de niet nachtviszones.
Dit brengt uiteraard het risico met zich mee dat je bekeurd kan worden maar is mij slechts één keer overkomen in de zo een 8 maal één week vissen in deze zone van de Moezel.
Verder is mijn visserij redelijk intensief dit houdt in dat er regelmatig verkast wordt en in tussen tijd een stek onderhouden zal worden.
Ik ben afgelopen voorjaar alleen geweest maar ben er achter gekomen dat het in je eentje vooral erg lastig is om een andere stek te onderhouden en uiteraard met de korter wordende nachten in het najaar in het verschiet is het met een maatje een stuk gezelliger en beter vol te houden.
Mocht het beider partijen goed bevallen zijn zou ik het voor volgend jaar voorjaar een vervolg willen geven maar dan zou ik eventueel naar een redelijk groot Meer willen gaan.

Nog even iets over mezelf. Ik ben al weer 47 jr oud heb 4 kinderen waarvan er 2 nakomertjes zijn met mijn nieuwe en huidige vriendin.
Ik ben werkzaam in een 5 ploegendiensten rooster bij TATA steal en woon dus ook in deze omgeving.
Alle spullen om een Frankrijk sessie tot een succes te laten worden zijn bij mij in ieder geval aanwezig


Bij interesse zal de sollicitatie procedure per pb ingaan :D


Gr,

Mark
Plaats reactie