Vismaatje in de omgeving van Nijmegen gezocht.

Plaats reactie
Jerry Knaagman
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-03-2014 11:17
Locatie: Nijmegen

13-03-2014 11:39

Hallo, Ik ben een man van 50 jaar uit de omgeving van Nijmegen. Ik heb een groot deel van mijn leven gevist op witvis, roofvis, zeevis vanaf het strand en natuurlijk op karper. Ik ben met karpervissen begonnen in de tijd van de Kunan blancs en de Sigma 050 molens. De eerste serieuze uptonics kwamen toen uit, je moest ze zelf versterken en waterdicht kreeg je ze al helemaal niet. In de loop van de tijd werd dat beter en ik ben blijven investeren in goed materiaal. Zo'n 10 jaar geleden hield ik het voor gezien en ben toen helemaal met vissen gestopt. Af en toe een dagje op Forel is het enige wat ik de afgelopen 10 jaar gedaan heb. Ik heb nu weer wat meer tijd en wil eigenlijk de draad van het karpervissen weer oppakken. Ik heb vrijwel al mijn spullen bewaard dus het meeste is er nog maar ik zal best wat nieuwe dingen moeten halen en ook vooral nieuwe dingen leren. Omdat alleen maar alleen is ben ik op zoek naar een maatje want een vismaat is natuurlijk meer dan iemand waarmee je alleen maar vist. Gezelligheid en respect voor mens, dier en omgeving vind ik erg belangrijk. Ik ben in het bezit van vervoer en zorg dat ik voordat ik ga vissen al mijn spullen helemaal in orde heb. Denk jij dat het leuk zou zijn om samen eens te gaan vissen om te kijken of het klikt stuur dan even een reactie.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

13-03-2014 13:21

Als je nou Jerney Kaagman heette dan had je zo een maat.

Afbeelding

Daar zou ik zo voor uit Almelo komen rijden.
Op m'n Tomos.
Jerry Knaagman
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-03-2014 11:17
Locatie: Nijmegen

13-03-2014 13:55

He Bert, je was welkom geweest op je tomos in het "weekend". Maar je snapt dat ik die al heel vaak gehoord heb!
Anton Bloks
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-06-2014 17:48

12-06-2014 17:56

ben 31 fanatiek karper visser uit de regio maybe kunnen we keer samen gaan
Plaats reactie