Hallo Leiderdorp

Plaats reactie
Ted den Hollander
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-05-2004 15:11

03-05-2013 23:55

[i]Zojuist mijn dit bericht onder het onderwerp voorstellen geplaatst, maar misschien dat het het hier beter op zijn plaats is:[/i]
Zoals waarschijnlijk nog meer bezoekers lees ik regelmatig op dit forum, maar post nooit.

Sinds enkele maanden woonachtig in Leiderdorp en zou graag in contact komen met andere penvissers in Leiderdorp. Kan de vaste plekken in Leiderdorp op groter water zelf bedenken voor de langdurige statische visserij, maar ben nog steeds op zoek naar een leuk penvis water (woonwijk of polder) waar een redelijk bestand aan karper zit ( ben niet op zoek naar een PB, mijn weegschaal nog nooit gebruikt).Mijn rondjes gefietst en nog geen karpervissers tegen gekomen, mijn hoogte punt is een reiger met een karpertje van 15 cm... maar hier geen bovenmaatse karper meer aangetroffen.

Ben geen fanatieke visser, maar ga graag een paar avonden per maand op pad met de penhengel.Wie helpt mij op weg of wil ook graag op pad met de penhengel?
Ben geboren in 1970, maar leeftijd voor een vismaatje is mij om het even.

Ben erg geïnteresseerd in de leefwereld, voorplanting en bestanden van een water, misschien nog wel belangrijker dan het vangen van karper. Heb zelf een vijver in mijn tuin waar ik elk jaar wat karperbroed in uitzet om een paar jaar later uit te zetten in een grotere afgesloten vijver.

Hoop op reacties, op dit forum of via pb.

Gr
Ted
Gustav de Wit
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-02-2013 14:05

04-06-2013 13:41

Hallo Ted, ik heb je bericht gelezen. Ik ben Guus en woon in Alphen a/d Rijn en werk in Leiderdorp.
Ik vis dus ook vaak op karper statisch en met de pen. Vaak wat kortere sessies 4/5 uur, liefst einde middag, begin avond.

Ben voor het penvissen ook naar geschikt water op zoek in de omgeving. mijn E-mail adres is.

grwit1951@kpnmail.nl

groeten,

Guus de Wit
Gebruikersavatar
Toon Molenaar
Berichten: 10
Lid geworden op: 25-07-2013 12:10

29-07-2013 11:24

Sorry als ik een oud topic boven haal,maar in leiderdorp zijn toch echt genoeg plekken om te pennen hoor.De zij slootjes van de dwarswatering zijn hele mooie plekken daarvoor.zowel op de bodem als met korst wordt daar regelmatig gevangen.

Succes :wink:
In mooie vijvers zwemmen ook lelijke vissen
Plaats reactie