vaste vismaat gezocht.!

Plaats reactie
Ricardo Swart
Berichten: 41
Lid geworden op: 02-08-2012 20:11
Locatie: Zaandam

01-04-2013 16:32

Hallo,

Zal me even voorstellen:

Ik ben Ricardo Swart en ben 21 jaar jong en vis nu nog maar net op karper ( serieus ) 2 maanden ofzo.
Ik was altijd een fanatieke snoekvisser maar het karperen is toch wel erg leuk.
Nou ben ik dus op zoek naar iemand met veel/ weining ervaring maakt mij weinig uit, die het liefst
elk weekend kan vissen ( hoeft niet ). ik beschik zelf ook prima kwaliteit spullen en ken ruim de basics van
het karper vissen.

Ik zoek iemand in de buurt van Zaandam die eventueel intresse heb in mijn aanbod.
ik wil zelf in de buurt van zaandam blijven om water te ontdekken, ik beschik ook niet over een auto of boot helaas.
wel een scooter :)


Groeten Ricardo
Schubkarper: 6
Spiegel: 0

Pr 18 Pond
Ricardo Swart
Berichten: 41
Lid geworden op: 02-08-2012 20:11
Locatie: Zaandam

02-04-2013 21:03

Mag natuurlijk ook wel een beetje uit zaandam zijn mocht je me kunne halen :)
Schubkarper: 6
Spiegel: 0

Pr 18 Pond
Mike Wouda
Berichten: 5
Lid geworden op: 25-05-2013 14:02

25-05-2013 14:05

Hey!

Ik kom zelf uit wormerveer en ben 18 jaar hahaha, vis al een tijd op karper maar sinds dit jaar weer echt fanatiek. ben druk bezig voor de auto! Zin om een keer te gaan vissen?
2013

Schub: 6
Spiegel: 0
bauke post
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-04-2011 22:18

05-06-2013 19:07

Ricardo Swart schreef:Hallo,

Zal me even voorstellen:

Ik ben Ricardo Swart en ben 21 jaar jong en vis nu nog maar net op karper ( serieus ) 2 maanden ofzo.
Ik was altijd een fanatieke snoekvisser maar het karperen is toch wel erg leuk.
Nou ben ik dus op zoek naar iemand met veel/ weining ervaring maakt mij weinig uit, die het liefst
elk weekend kan vissen ( hoeft niet ). ik beschik zelf ook prima kwaliteit spullen en ken ruim de basics van
het karper vissen.

Ik zoek iemand in de buurt van Zaandam die eventueel intresse heb in mijn aanbod.
ik wil zelf in de buurt van zaandam blijven om water te ontdekken, ik beschik ook niet over een auto of boot helaas.
wel een scooter :)


Groeten Ricardo

nou als je een keer zin heb ik kan elke dag ben in bezit van boot en kom uit oostzaan ik zelf heb geen auto maar kan je eventuwweel wel oppikken met de boot geen groote maar gewoon leuk bootje nou hoor het wel gr uit oostzaan
Plaats reactie