Vismaat gezocht omgeving Wormer.

Plaats reactie
Jeroen Fischer
Berichten: 8
Lid geworden op: 26-08-2012 17:25

15-09-2012 20:21

Hallo,ik ben Jeroen,36jaar en ben sinds dit jaar komen te wonen in 't kleine dorp Wormer.Ik zeg met name klein omdat ikzelf uit
Amsterdam kom.In Amsterdam en omstreken heb ik dan ook de afgelopen 11jaar mijn ervaring opgedaan met vooral de statische manier van karpervissen.Met wisselend succes heb ik hier ook al aardig wat vissen gevangen op diverse wateren(Noord-Hollandskanaal,de Zaan,polders van Weidewormer).

Nog steeds vis ik in Amsterdam en omstreken maar zou is wat vaker in mijn nieuwe woonomgeving aan de slag willen samen met iemand die aardig wat ervaring heeft,niet alleen vanwege de lokale waterkennis maar vooral door't vissen met verstand.
Door mijn eigen ervaring en gezonde drive zou ik dan ook graag met iemand willen vissen die dit ook nastreeft,die aardig wat jaren zijn lijnen in't water heeft liggen en die net als ik ook in de 30 is.Dit laatste omdat dat vaak wel beter matched qua denken en praten.
Snap dat dit bovenstaande misschien erg serieus overkomt,dat is't ook maar er blijft genoeg te lachen over want je moet er ook lol bij hebben om dingen te kunnen relativeren.En anders hou je't ook niet lang uit met onze vaak maffe hobby.Ook'n bakkie bier hoort er gewoon bij en 'n beetje genieten maakt 't allemaal vaak nog wat makkelijker.

Heb je na 't lezen van dit stukje't idee dat dit wel aardig in je straatje licht laat 't me dan weten en wie weet kunnen we binnenkort is wat afspreken aan de waterkant.

groeten!
Plaats reactie