Vismaat omgeving Haarlemmermeer

Plaats reactie
Rob Geurs
Berichten: 12
Lid geworden op: 12-03-2008 16:16

10-08-2011 16:56

Hoi,

Ben 48 jaar en vis al (heel) lang op karper...

Ben veel naar Frankrijk geweest maar ook in Nederland vele soorten wateren bevist.
Mijn vorige (vaste) vismaat is alweer een paar jaar geleden overleden en vis sindsdien veelal alleen of af en toe met wat vissers die een keertje "meewillen".
Mis nu toch wel weer samen met iemand anders het vissen wat serieuzer aan te pakken, trips plannen en wat te pionieren.

Vissen is naar mijn bescheiden mening vooral veel lol hebben in de ervaringen samen te delen, succes hebben bij goede voorbereidingen, maar met name het avontuur zonder blind te staren op de werkelijke vangsten. Gewicht is ECHT niet alles...

Ik heb gewoon een gezin, 2 kinderen en een drukke baan, maar wil en kan voor het vissen altijd wel wat uurtjes/dagen of weekendjes vrijmaken.

Zou leuk zijn met bij voorkeur een leeftijdgenoot, in gelijke omstandigheden, weer wat te ondernemen.

Ik weet zeker dat er her en der nog wat die-hards rondlopen,

Hoor het wel !
marc buijs
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-09-2011 21:51

15-09-2011 20:59

Hoi,
ik ben op zoek naar een vismaat, woon in velserbroek, 43 jaar en ook 2 kids. Maar begin net en heb dit jaar nog geen karper vast gehad, ondanks veel visuurtjes, maar voornamelijk met de pen. Op zich zou ik wel eens een keer een nachtje ergens willen zitten, of een aantal dagen naar frankrijk, maar heb het karpervirus nog niet zo te pakken.

Kortom, ik zou vooral liefst nog in de buurt willen blijven van Noord Holland. Dus als je eens nader kennis wil maken, ik sta er open voor, ik hoor graag van je.

marcel
sebastiaan van bart
Berichten: 16
Lid geworden op: 09-05-2012 23:20

31-05-2012 21:03

hoi ik ben 33 jaar oud en ben woonachtig rondom Haarlem en zoek ook wel een vismaat ik ben beginnend karper visser en heb het virus aardig te pakken ben nu twee keer dit jaar er op uit getrokken zonder succes

grt Sebastiaan
Plaats reactie