karpermaat gezocht in twente (hengelo) en omgeving

Plaats reactie
stefan van remeker
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-06-2011 13:40

08-06-2011 13:45

Hallo

Ik ben 20 jaar en vis nu zo`n 8 jaar op karper, maar moet 95% van de tijd alleen zitten , ik ga ook s winters door , het kan mij niet gek genoeg en ook niet ver genoeg , ik vis ook op de maas , waal , twentekanaal , grote plassen. enz
Ik ben in bezit van auto en gehele karperuitrusting.

gr stefan
Raimon Stoeten
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-03-2011 16:57

12-06-2011 12:48

Ik ben zelf een jongen van 28 jr uit het kleine stadje Gramsbergen in de kop van Overijssel en zelf ook fanatiek karpervisser en ben zelf ook een eigen team aan het opzetten en vindt het daarbij ook wel leuk om andere sportvissers te leren kennen in de omgeving om samen is een hengel mee uit te gooien. Mocht het je wat lijken laat het me dan maar weten! Kijk anders ook is op mijn website: http://www.fishingteamvechtdal.webs.com.

Groetjes Raimon
Roy tijhuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-02-2012 13:13
Locatie: De lutte

12-02-2012 13:28

Hallo,
Ik woon in de lutte, ben 19 jaar.
Ben ook een fanatieke karpervisser.
Vis zelf veel op het omleidings kanaal.
Maar ben ook wel op zoek na wat nieuws.
Ben wel voor alles in.
Ben in bezit van alle benodig heden en heb zelf ook een auto.

Mvg roy
Slack lines...!
Jeffrey Endeman
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-05-2012 21:05
Locatie: Enschede

29-05-2012 15:29

present 21 jaar Enschede helemaal het zelfde!
Finding Nemo
patrick hilberink
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-06-2012 15:16

22-06-2012 15:30

mijn naam is patrick
leeftijd:32
woonachtig te overdinkel

ik begin eigenlijk net met karpervissen ben eigenlijk begonnen met feeder vissen en heb alwel enige ervaringen opgedaan.
de karper uitrusting heb ik al wel voor elkaar om in iedergeval dag sessie's tot nachtsessies te kunnen doen, ik zit vaak aan het omleidingskanaal ik heb daar een uitstekende plek gevonden waar ik zkr wel een paar dikke karpers gezien heb ook 15 ponders .
verder vis ik veel alleen maar er kan ja altijd wel gezelligheid en ervaring bij lol :D .
verder ben ik lid van O.H.V en heb ook nachtvis vergunning nachtvissen heb ik nog niet gedaan maar dat zkr nog wel gaan gebeuren. eigenlijk wilde ik het binnenkort doen aan het omleidingskanaal achter bij de lutte (mensmansweg) bij de sluis.
als er 1 is die daar ook wel zin aan heeft hou ik me aanbevolen\

gr patrick 8)
Plaats reactie