Vis en karpermaat gezocht; omgeving Utrecht/Odijk

Plaats reactie
hans uitodijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 03-06-2011 09:15

03-06-2011 09:30

Hallo beste mensen,

Ik ben Hans en wil het karpervissen weer gaan uitoefenen; ik vis meestal statisch, maar vroeger altijd met de pen. Ik ben 49 jaar, werk overdag, en heb een gezinsleven. Mijn visactiviteit bestond tot op heden uit het alleen vissen op weekenddagen of avonden in de Kromme rijn. Dat is niet supergezellg. Maar nu dus op zoek naar een gezellige volwassen vent van ong. mijn leeftijd, die het ook gezellig vindt om samen te (karper)vissen. Ik hou wel van een praatje. Alhoewel ik heus wel een fanatiek visser ben, kan ik niet elke weekend daaraan besteden; 2 keer per maand of zoiets heb ik in gedachte. 's Nachts vissen heeft niet direct mijn voorkeur; alhoewel ik het heus wel eens wil proberen; met een gezinsleven en werken lijkt me dat erg vermoeiend! Het sociale contact is voor mij even belangrijk als het vissen, en een praatje over 'het leven' hoort daar ook bij! Niet te hard praten natuurlijk, want dan zijn de karpers foetsie. Wie o wie? Ik sta te popelen!! Je kan me ook bereiken via hans048 op hotmail.nl.
Plaats reactie