vismaatje gezocht Rotterdam Alexander

Plaats reactie
Eric van der Velde
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-02-2011 19:23

06-02-2011 19:36

Hoi ,
Ik ben een man van 47.
Vis nu 10 jaar op karper zowel met een pennetje als met elektronische beetverklikker.
Ik ben op zoek naar een vismaat om 8) serieus of semi serieus op karper te vissen.
Ik ben niet in het bezit van een auto ,ik doe nu alles op de fiets al dan niet met fietskarretje.
Ik woon in Rotterdam Zevenkamp.
In de winter vind ik het ook wel leuk om op snoek(baars) te vissen.
Ik hoop dat er iemand reageerd
met vr.grt. Eric van der Velde
Tom van Vessem
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-02-2011 23:57

26-02-2011 23:30

Beste Eric,

Ik wil je laten weten wel eens met je samen te willen gaan vissen. Dus in jouw worden semi serieus.
Ik woon zelf in Rozenburg, ben in het bezit van een auto en vis zelf vaak in het Voornse kanaal.
Maar zie of weet ik een leuke stek dan ga ik er ook naar toe ongeacht waar.
Ik zit tegen mijn pensioen aan maar ben vervroegd gegaan en heb dus alle tijd aan mezelf.
Ik heb de beschikking over alles wat nodig is om te vissen op zee, aan de kust, te snoeken, te karperen, te feederen en te witvissen. Laat maar een voorstel achter en je hoort van mij.

Groet,
Tom
Eric van der Velde
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-02-2011 19:23

27-02-2011 13:30

Hoi Tom,
Bedankt voor je reactie.
Het lijkt me leuk om samen een keer te gaan vissen en dan met name op karper.
Ik besef wel dat rozenburg niet direct naast de deur is ,dus ik wil ook wel een bijdrage leveren in de benzine kosten.
Het lijkt me ook wel leuk om bij jouw in de buurt te vissen (ik kom normaal gesproken niet veel in die buurt).
Wat ook een mogelijkheid is ,is om b.v. een keer bij mij langs te komen om elkaar een beetje te leren kennen.

met vr grt Eric van der Velde :lol:
Laatst gewijzigd door Eric van der Velde op 27-02-2011 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
leo konings
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-05-2011 16:51
Locatie: barendrecht

05-05-2011 09:18

Hallo Eric en Tom,

Zijn jullie al eens samen wezen vissen en klikt het tussen jullie. Heb zelf net een oproep geplaatst voor een maat in de omgeving van barendrecht, maar misschien is het wel leuk om met zijn drieen te gaan vissen. Als het klikt is er met zijn drieen meer kans dat er minstens twee zijn die op de zelfde dag kunnen. Mijn naam is Leo en ik ben 49 jaar. Vis het liefst met de rod-pod maar hou ook van andere manieren van vissen (roof, wit, zee). Heb mijn manier van vissen in mijn oproep omschreven kijk daar nog even of het jullie wat lijkt. Hoor graag nog wat van jullie.

Groeten,

Leo
Plaats reactie