Vismaat gezocht die de koude dagen ook doorgaat.

Plaats reactie
jelle terberg
Berichten: 41
Lid geworden op: 31-07-2010 22:30
Locatie: ijsselstein

03-11-2010 19:23

hallo mede karpervissers.

ik ben opzoek naar een serieuze en gezellige karper visser die de koude maanden ook doorgaat.
maakt me niet zo veel uit waar je vandaan komt of waar je vist ik wil best een stukje rijden en heb eigen vervoer.

ik ben 28 jaar en kom uit de omgeving utrecht.
ik vis nu ongeveer 2 jaar serieus op karper.
heb niet heel veel ervaring.

lijkt het je wat dan hoor ik graag wat van je , en mischien kunnen we nog wat van elkaar leren.

mvg jelle
Tim Timmer
Berichten: 23
Lid geworden op: 13-10-2010 23:14

05-11-2010 19:26

Ik kom uit Elst bij Arnhem... ben ook 28 jr en ook niet teveel ervaring. De kou heb ik nie zo last van en vis dus gewoon door...

We kennen wel een keertje wat afspreken? Dagje of langer? Hier in de buurt kun je niet veel nachtvissen. Alleen de rijn ed... maar das weer lastig vissen.... Ik ben ook in het bezit van eigen vervoer en vind het ook niet zo erg om wat verder te rijden... als het dan maar niet voor een uurtje of drie is he....

Laat maar weten...
menno van dalen
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-12-2010 17:45

21-12-2010 17:49

yo jelle,

we kunnen wel ff een keer gaan hengelen en kijken of het bevalt.
je kent me al, dus dat is een voordeel :-)

groeten menno
Sergei Verkhovsky
Berichten: 12
Lid geworden op: 17-04-2010 12:32
Locatie: Utrecht

11-01-2011 16:17

Hi guys,

i am 28, located in Utrecht, no real experience in carpsfishing, but i am interested to learn.
I am on car, have all necessary equipment (for the starter at least) and baits, so no bother for you...
Have license for all public waters.

So if you need a company of a foreigner and a bit of practice in russian language - just let me know :))
Can go on a longer distances, not necessarily close to Utrecht, but available on weekends only.

Regards,
Serge.
Maarten Themans
Berichten: 50
Lid geworden op: 04-04-2006 21:13
Locatie: obl

03-02-2011 17:38

hoi jelle, ik vis zelf het hele jaar door zolang er maar wat open ligt dan maar vnl op de rivieren bij mij in de buurt, omgeving rotterdam. oude maas haringvliet hollands diep dordse kil. heb ook een paar zeer goede winterstekken op haringvliet dus als je het eens op de rivier wilt proberen kan je me het beste even mailen. mijn e mail is lederkarper@hotmail.com. met vriendelijke groeten, maarten
Plaats reactie