Vismaat Drenthe

Plaats reactie
Marc Visser
Berichten: 16
Lid geworden op: 11-11-2012 14:55

22-11-2012 22:10

Hallo!

Voor diegenen die nog niet in het penvissen gedeelte hebben gekeken, ik ben dus Marc, 22 jaren jong en verslaafd aan vissen. Echter ben ik nog maar net begonnen met het karpervissen, en dan met de pen.

Ondanks dat het op dit moment koud is, en de karper niet actief zou ik het toch willen proberen. Echter is mijn ervaring dat (net als met het snoekvissen) je op weg moet worden geholpen, het zit m in de kleine kneepjes.

Wie zou mij eventueel op pad willen nemen om mij dit te leren. Ik kan verplaatsen, en eventueel ook naar zuid Groningen of het noorden van Overijssel. Drenthe natuurlijk ook. (Ik woon zelf in Emmen)

Ik hoor het wel!
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

23-11-2012 12:57

Hey Marc,

Leuk dat je rond deze tijd nog met de pen op stap wilt gaan. Denk dat het op dit moment wel erg lastig is gezien de activiteit vd vis. Maar als je eenmaal weet waar ze zich ophouden, dan wordt het al een stuk makkelijker.

Ik heb zelf ook niet heel veel ervaring met penvissen. Vis voornamelijk statisch op karper. Ik kom uit Stadskanaal en ben ook 22 jr met dezelfde verslaving als jij hebt. hehe.

Als je een leuk watertje in de buurt hebt waar je het eens wil proberen, kunnen we altijd eens kijken!

Laat maar even weten!

Groetjes JW
Plaats reactie