Vismaat omgeving Spijkenisse

Plaats reactie
Jeroen Ruijzing
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-06-2011 17:42

26-06-2011 18:44

Hallo,

Ik ga graag karpervissen allen heb ik het probleem dat er in mijn vriendenkring niemand echt visten alleen vissen is wel eens leuk maar het zou ook leuk zijn om ervaringen te delen en samen van een mooie vangst te kunnen genieten. Ik vind pas weer 2 jaar na een lange tijd afwezigheid aan de waterkant en heb dus de nodige ervaring weer op te doen, spullen heb ik zeker wel en wat er niet is of wat aan vervanging toe is wordt dan ook vervangen.
Vandaar deze oproep, ben zelf 34 jaar oud en zoek dus ook wel iemand die in dezelfde leeftijdsgroep valt. Ik vis voor mijn plezier en vind het scheppen voor mijn maat net zo leuk als een eigen vangst. Vis zowel in het weekend als doordeweeks. Zoek iemand die regelmatig een dagje of een paar uur gaat vissen op een water in de omgeving.

Grtz,
Jeroen
Martijn kaaden
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-07-2011 20:48

25-07-2011 19:19

Hey Jeroen

Ik Martijn van der kaaden ben 27 jaar oud.
Ik kan goed met oudere opschieten heb namelijk een vrouw van 32 hahahaha.
Ik heb 24 jaar in spijkenisse gewoond woon sinds kort in den haag maar vis nog steeds in de buurt van spijk.
Ik had een vaste vismaat maar hij is gestopt met vissen vanwege een studie die hij volgen moet in de uk.
Ik weet niet of je inmiddels al iemand hebt gevonden om mee te vissen maar miss kunnen we een x afspreken ofzo.
Ik ben zelf een aardig fanatiek visser en ik kan ook doordeweeks en in het weekend ik werk bij de brandweer dus wisselende diensten.
Ik hoor het wel van je email me anders even dat is makkelijker.

Groeten martijn
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

09-09-2011 12:18

Kom af en toe is kijken op de staarten (uitloopspoor metro). Dan komen we elkaar vanzelf wel een keer tegen. Ik vis er regelmatig (is 500 mtr. van mn huis).
groet mark (37)
Plaats reactie