vismaat omgeving barendrecht

Plaats reactie
leo konings
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-05-2011 16:51
Locatie: barendrecht

04-05-2011 15:18

Hallo,

Heb al jaren een goede vismaat, alleen door mijn terug verhuizing naar barendrecht en zijn ploegendienst vissen we nu nog zo'n 2x per jaar. Dat is natuurlijk veel te weinig. Alleen vissen vind ik niet echt leuk en in mijn vriendenkring zijn geen vissers. Vandaar deze oproep, ben zelf 49 jaar oud en zoek dus ook wel iemand die in dezelfde leeftijdsgroep valt. Ik vis voor mijn plezier en vind het scheppen voor mijn maat net zo leuk als een eigen vangst. Vis voornamelijk met de rod-pod, zowel in het weekend als doordeweeks. Ga in het voor- en najaar weleens naar de vakantieparken waar je van uit huis kan vissen. Vind het ook leuk om er een weekendje met de tent op uit te trekken. Ben in bezit van een bestelauto dus er is plek voor 2 uitrustingen. Zoek dus iemand die regelmatig een dagje of een paar uur gaat vissen op een water in de omgeving en die het ook leuk vindt om een aantal keren per jaar een kleine vistrip te maken.

Groeten,

Leo
Jeroen Ruijzing
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-06-2011 17:42

26-06-2011 18:40

Hallo Leo

Ik vis de laatste tijd ook alleen en dat is inderdaad minder gezellig dan met een vismaat. Ook ik heb hetzelfde probleem dat er weinig mensen in mijn vriendenkring vissen.
Ik kom zelf uit Spijkenisse en ben 34 jaar jong, ook werk ik in de ploegendienst dus vis liever doordeweeks dan in het weekend.

Ik vis sinds 2 jaar weer daarvoor heb ik een tijd niet gevist dus moet nog een hoop ervaring opdoen en heb nog wel wat wensen qua visspullen, al heb ik wel alles wat nodig is en meer. Ik zou het leuk vinden om eerst een een paar uurtjes te vissen en te kijken hoe het gaat.

Hopelijk tot horens

Grtz Jeroen
Plaats reactie