Nogmaals bedankt voor de felicitaties !
@ Rik, het was ook met een knipoog bedoeld hoor, dat het vissen vanaf nu minder spannend is. Maar de jarenlange drang om een echte BAK te vangen is wel eindelijk getemperd. Mijn visserij bestaat de laatste tijd voor ik schat zo'n 60% uit penvissen, dus ik begrijp wel wat je bedoeld.
@ Mark, Ik heb er bewust voor gekozen om geen gewicht of vangstlocatie te noemen en een foto uit te kiezen die wat te raden over laat. Ik heb er gewoon geen zin in om onderwerp te worden van een discussie.
Waarom dan wel de foto plaatsen? Ik ben gewoon zo blij met deze vis! Dit jaar ga ik precies 20 jaar naar het Franse land, ik heb gevist op binnenzeeen als Lac du Der en Foret de Orient, maar ook op 1 hectare betaalwaterputjes als Vraux. Ik heb mooie momenten meegemaakt, maar ook flinke teleurstellingen. Ik dacht dat deze sessie (weer) een flinke teleurstelling zou worden, want ik zat al zes dagen te blanken. Toen kwam in deze vis ineens op mijn mat, wat een euforie!
En daar laat ik het dan maar bij, want ik heb al veel meer geschreven dan dat de bedoeling was