Is mij ook weleens gelukt op de plaatselijke vijvert

Was trouwens helemaal niet moeilijk

Lars van der Heide schreef:Heb inmiddels de beheerders gevraagd om de foto's te verwijderen als ze tegen de regels zijn. Ben ik benieuwd of het complete reclame circus hier en op Facebook verwijderd wordt over betaalwateren.
Dat jullie wat tegen betaalwateren hebben, prima ieder zijn ding.
Ik bevis alle soorten wateren, van kanalen en ja ook betaalwateren.
Als ik een weekje weg ga wil ik af en toe eens onder een schone douche kunnen stappen en naar een schoon toilet kunnen? Luxe visser? Wie zal het zeggen..
Dat het een water vol gepropt is valt wel een beetje mee. Zaten ook gasten te vissen die hadden 2 vissen die week. Dat de vissen moeten overleven op het voer wat de vissers er in 'dumpen' is pure onzin. Het water zat vol bloedworm.
Wat wel opvalt is dat een 'bekende' karpervisser een betaalwater vis plaatst deze de hemel in geprezen wordt,
Bij deze dan maar een foto van een vis van een openbaar Nederlands waterstelsel,
Krijgen we hier ook twee pagina's over vol?![]()
Rob Wubben schreef:Wat een kansloze reactie's zeg....
Vind het zeker al te zielig voor woorden dat Lars zich al moet verdedigen in zijn post over ze gevangen vissen om die achterlijke reactie's van jullie tegen te gaan.
Laat hem lekker ze ding doen? Misschien heeft die wel de tijd van ze leven gehad en heeft dit de hobby voor hem nog leuker gemaakt en is die nog meer gemotiveerd om ze best ervoor te doen!
Maar nee, krijg je zo'n achterlijke reactie van Bert die waarschijnlijk thuis zijn ei niet kwijt kan en dat hier maar op andere gaat doen...
Rob Gramola schreef:@Joeri,
das een beste grasser, 30+ pond zo te zien, dat zal een beste dril geweest zijn.
Rik koster schreef:Zo jij ben snel op je pik getrapt zeg...
Zo mooi mogelijk op de foto is dit verre van.
Het is niet zo ingewikkeld hoor, je houd de vis ietsje meer naar je eigen toe.je foto camera heeft uiteraard een zoom functie dus 4 stappen terug en wat inzoomen en je heb geen boomstam meer van 40 kilo maar van 16 kilo.
Probeer het anders eens aangezien je zo mooi mogelijke foto's wilt hebben ipv direct je gal te spugen