(Voor de zeikers, ja het was op een betaalwater en de foto is 'iets' gedrukt'

robertino smith schreef::lol: Hey Lars, je had tenminste nog een beetje groenen droog
![]()
Groet.
1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Ben de Groot schreef:Michel, denk dat de beheerders en mods er niet meer zo kritisch tegenover staan.
Zie banner rechtsboven in :
WIN een GRATIS karpervakantie naar Les Salles
maandag, augustus 24, 2015 Een karpervakantie in Frankrijk etc etc
En er is inderdaad een apart topic voor betaalwater vissen.
Verder vind ik dat een ieder op zijn eigen manier mag genieten van zijn hobby.
Rob Gramola schreef:Tja met bovenstaande ben ik het gewoon eens hoor!
Het gaat mij om de onaardigheid van sommige lieden, het betreft hier een jonge jongen die hoogstwaarschijnlijk de vakantie van zijn leven heeft gehad en dan wordt er zo vervelend gereageerd, ik word er gewoon misselijk van.
En als je zo tegen betaal water bent; doe er wat aan, dat kan je niet dus in grote lijnen accepteer je het bestaan ervan gewoon, hou dan ook gewoon je mond en kom niet dik lopen doen op een forumpje!
Zo ie zo mag dit topic niet gewoon een gezellig hobby Karper vangsten topic worden aangezien we continu open moeten staan voor iedereen die wat te zeiken heeft op dit topic.![]()
Dus plaats foto's (wel in het juiste topic!) en vind je dit topic niks blijf dan gewoon lekker weg.
Ook mijn laatste reactie.
Rob Gramola schreef:Tja met bovenstaande ben ik het gewoon eens hoor!
En als je zo tegen betaal water bent; doe er wat aan, dat kan je niet dus in grote lijnen accepteer je het bestaan ervan gewoon, hou dan ook gewoon je mond en kom niet dik lopen doen op een forumpje!
Kees Verheij schreef:
maar ik doe er wat aan door wat bewustwording te creëren en niet met de meute halleluja te gaan roepen bij het zien van BTW vangsten.
bert kamp schreef:7 x 24 / 99 = 1,7 uur per vis, dat begint op werken te lijken.