jannes hooijer schreef:PETER
deze jongens (ik ken ze niet van naam) zaten gewoon overdag te vissen (geen nachten)terwijl bijna alle vissers blankte , bleven deze mannen maar slepen
puur en alleen om dat ze anders viste dan de rest (die bijna allemaal met boilies viste )
deze truck haalde ze vorig jaar ook al uit , en geloof me dat is/was niets bijzonders
gewoon spodden met partikels op een compacte plek
neemt niet weg dat jij er ook leuk gevangen hebt
succes man
Hoi Hannes
niemand viste daar met tijgernoten toen ik ging rondkijken dus ik met de tijgernoot->ving 3 vissen eerste avond en de dag nadien veel mensen met tijgernootjes zien vissen

,had geen spodhengel bij maar met een feederkatapultje kreeg ik de nootjes toch een 20m weg en dan daar op gevist,werkte wel hoor.De laatste dag met uitgebalanceerde boilies(popup waarvan de zijden afgesneden ware en dan een halve boilie aan elke kant)aan het vissen geweest en dat bleek ook succesvol.Om maar ff te zeggen dat ik idd ook wat anders deed dan de meesten.Trouwens de vis trok daar rond en zo na 1h30 a 1h45 minuutjes kwamen ze weer voorbij

behalve s'avonds dan kreeg je er geen touw aan vastgeknoopt,draaien en springen dat wel maar geen enkele aanbeet meer na 20h00,zelfs een zig uitgeprobeerd maar ook niets.Eigen kant,halverwege en daartussen niets te versieren na 20h00,heb niet gevonden waar ze aasden op die momenten.