Ik heb de eerste van de maand al binnen. Foto komt later vandaag.

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
rob craeninckx schreef:Wim, ik heb niets tegen jou, en bekijk dit zeker niet als een persoonlijke aanval, maar ik vind het gewoon zeer raar dat sommige mensen als het ware naar de hel gewenst worden voor het plaatsen van BTW vangsten, en sommige helemaal de hemel in geprezen worden...
Ik heb niets tegen betaalwaters, mits ze goed beheerd zijn. Ik heb niets tegen mensen die op betaalwaters vissen die goed beheerd zijn, en ik heb ook niets tegen het plaatsen van vangsten van deze goede betaalwaters. (ookal zou ik er zelf niet naartoe gaan) Het enige waar ik iets op tegen heb is dat het blijkbaar een beetje afhangt van wie je bent of sommigen je feliciteren met bepaalde vangsten of niet. Ik ben zeker dat bij enkele andere personen meteen een 'BTW-comment' zou geplaatst zijn...![]()
Nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval, het is meer een opmerking over de mentaliteit hier... Blijkbaar worden een groot aantal mensen hier ongelijk behandeld, en dat is iets wat in deze situatie wel zeer duidelijk wordt... Spijtig natuurlijk, wie je bent mag niets te maken hebben met het 'aanzien' van je vangsten in mijn ogen. Het kan zijn dat ik een hoop schijt over me krijg nu, maar so be it, dit ei moest even van mijn hart
Over je week daar: duidelijk goed gevist en veel plezier gehad met je gezin, mooi om te zien!