Vangsten Augustus 08

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

27-08-2008 12:37

Heb je lang naa gezocht Christian.....petje af!!! :lol: :lol:

Maar ondertussen gaat het hoier over VANGSTEN IN AUGUSTUS....ik heb er nog geen één, want vis maar met twee hengels....
PETER ANDRAE
Berichten: 108
Lid geworden op: 18-07-2008 12:15

27-08-2008 14:07

Ik ben het helemaal met Robert eens.

Het zou idd handig zijn als de beleidsmakers een stelling innemen betreft betaalwater blijft hij zo dan ook geen fotoos meer.

Niks ten nadelen van Stefan die moet voor zijn eigen weten waar hij vist het zal mij een worst zijn maar het mes snijd aan 2 kanten dus carpboard geen berichtje,s verwijderen maar zorgen voor duidenlijkheid.

en om on topic te blijven ik had er nog 1.


Afbeelding

doei.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-08-2008 14:47

Mannnn Adjuh,

Laat je nog wat voor mij over :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

27-08-2008 14:59

Hmmm kennelijk toch medestanders genoeg voor duidelijkheid: of afschaffen/aanpassen of naleven, komt het toch nog goed met het forum.
Vissen is een hobby, geen religie!
PETER ANDRAE
Berichten: 108
Lid geworden op: 18-07-2008 12:15

27-08-2008 15:04

:wink: de mooiste laat ik zitten.

Ik ga hier weer draaien mocht je het weekend een dagje tijd hebben ondanks de drukte laat het even weten dan voer ik 2 plekken aan.

Ja of 1 van 50 bij 50 lekker verspreid vinden ze ook lekker daar.

hatsekidee.
PETER ANDRAE
Berichten: 108
Lid geworden op: 18-07-2008 12:15

27-08-2008 15:15

Douwe Bijlsma schreef:Hmmm kennelijk toch medestanders genoeg voor duidelijkheid: of afschaffen/aanpassen of naleven, komt het toch nog goed met het forum.


Ja Douwe wel of niet maar niet er tussenin dan weet niemand meer waar hij aan toe is,mijn standpunt kwa betaalwater is wel bekend maar een ieder is vrij in zijn keuze.

Het carpboard zal waarschijnlijk aankomen met het volgende,wij kunnen niet zien of een vis wel of niet van betaalwater komt dan zou ik zeggen of je maakt een aparte topic waar mensen hun vissen kunnen laten zien of waar het fenomeen betaalwater word besproken maar dat laat ik aan de mensen van het board over.
K. van den Herik

27-08-2008 15:29

met een beetje geluk kan nu nog net klaverjassen met de mensen die nix met een btw te maken wil hebben.
Gebruikersavatar
Bas Stevens
Berichten: 452
Lid geworden op: 20-04-2004 09:20

27-08-2008 15:35

Mooie vis Peter!

Vannacht had ik nog een top nacht, kreeg o.a. bezoek van een big momma. En dat gewoon in een oerhollands water, niet te geloven toch :roll:

Volgens mij is dit, ondanks de titel, niet het juiste topic om foto's te plaatsen. Lijkt meer op een discussiehoek..

Groet,
Bas
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

27-08-2008 15:36

K. van den Herik schreef:met een beetje geluk kan nu nog net klaverjassen met de mensen die nix met een btw te maken wil hebben.


Wanneer klaas?? dan regel ik wat voor bij de koffie!
Laatst gewijzigd door Bart-Jaap Koorn op 27-08-2008 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rob Rijkers
Berichten: 384
Lid geworden op: 22-06-2007 17:19
Locatie: Gemert en Arnhem/Velp

27-08-2008 15:37

Bart-Jaap Koorn schreef:Beetje jammer dat er 2 berichten zijn verwijderd mourad.

Dus nogmaals, zielige versleepte put hoeren herken je nou eenmaal !

Stef erken het s.v.p ook hier even (net zoals via pb) dat het ze van een ikwilnietblankeninfrankrijkenmijnvriendinwilgraagdouchendusvisikopeenslettenwater komen


Bart jaap, dat je zoiets zegt getuigt al in ieder geval van je walging van dergelijke wateren. Ook getuigt het van enige stompzinnigheid!
Ten eerst laat deze jongen lekker zijn ding doen als hij wil! Dat jij van dergelijke praktijken walgt wil niet zeggen dat je op dusdanige manier je mening moet weerspiegelen naar dit forum en vooral naar deze jongen toe!
En ten tweede ik weet zeker als ik je een fotoserie laat zien van (welliswaar een vriend van me, ik vis er niet te ver weg) soortgelijke dikke vetgemeste spiegels, dat jij ook meteen begint te schreeuwen dat het een dergelijk water betreft. Dat bedoel ik met stompzinnigheid! Alleen het is toch echt een water in nederland waar je
1 gewoon een hsv-vergunning voor nodig hebt
2 de vissen een soortgelijk 'vet' en lichtgekleurd (grindput) uiterlijk hebben
3 het een natuurlijk bestand betreft dat (na overname door de hsv) met rust gelaten is in de zin van niet volstorten met nog meer goudkleurige vreetzakken
en 4 het water niet propvol zit maar voor de grootte de vis dungezaaid en moeilijk te vangen is!

Daarbij zou ik je ook willen zeggen, denk eerst na voordat je je vooroordelen de overhand laat nemen in je meningen....

En begrijp me niet verkeerd ik ben niet vóór deze wateren en praktijken. In tegendeel zelfs. Ik heb zoiets soortgelijks ook meegemaakt alleen dan op een niet nader te noemen camping in france. En dan was het nog een tikkeltje erger dan op de meeste btws! Dit was een kleiputje en werkelijk helemaal volgestort met vis! Allerhande (camping)volk viste op alle mogelijke manieren (voor zover je het vissen kon noemen!) op de vissen. De vis had geen schijn van kans tegen de aasjes die erin lagen, wat voor montage er ook aan vastzat! Dit omdat er zo gruwelijk veel vis zat en het een rechthoekige voedselloze kleiput betrof.
Tot slot van rekening hadden ze een nieuwe put gegraven, en daar kwamen vissers van de baas van de camping elke dag/om de dag een paar blauwe regentonnen in leeg storten met karpers van een volwassen gewicht en lengte, dus iedereen weet wel wat dat betekent!
Na zoiets meegemaakt te hebben (ja ik heb er gevist daar kwam ik tenslotte voor met het gezin, maar dit wist ik vantevoren niet!) zul je mij dus ook nooit en te nimmer op een btw zien zitten! Geen denken aan!
Ook ik ben er voor dat de regel-maatregel of afschaffen/aanpassen of naleven in acht word genomen trouwens.

Maar wat sommige mensen meteen een vooroordelen hebben en ook meteen de vangsten (die er ook maar een beetje op lijken) in een hokje stoppen, daar kan ik slecht tegen!
Mij zul je dus dan ook nooit op zon wateren vinden, en ik ben ook zeer tegen zulke praktijken, maar als iemand erheen wil dat moet ie zelf weten. Als ie daar dan ook mooie vissen vangt das toch mooi voor hem, komt ie niet voor niks he. Wat heb je er nou aan om steeds de wereld in te roepen hoe een hekel je eraan hebt, en dit ook laat blijken in reacties?

Sorry voor het offtopic gaan maar dit moest ik gewoon even kwijt.

En ontopic ik heb gister weer op mijn favoriete water gezeten met een maat van me tot half 2 snachts. De vis sprong als nooit tevoren, maar vangen ho maar. Toch raar de ene dag vangen als een gek en de andere dag is het weer niks?

Mvg Rob
Don't dream your dreams, catch them!

17-06-2009 1:10pm
She woke me up, but then.... Was I still dreaming???
PETER ANDRAE
Berichten: 108
Lid geworden op: 18-07-2008 12:15

27-08-2008 15:38

Ik weet het Klaas maar wij kunnen wel klaverjassen hoor,alleen de beheerders van het board mogen niet meedoen die moeten het standpunt waar ze voor staan naleven dus dan zou ik zeggen verwijderen die handel.

Kan alleen niet zo goed tegen dat gekontenkeer wees duidenlijk maar ik ga de keuken in er moet bollen worden gemaakt.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

27-08-2008 15:49

Rob ik walg er ook van dat is een eigen keuze die jij kunt bekritiseren dat is je goed recht.
De afkering kun je uitspreken maar zoals je misschien weet zit een kracht in herhaling niet in het incident.

Dat gedraaikont hier daar word ik overigens nog meer mipselijk van.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

27-08-2008 15:52

Rob,

Ik ontving gister een pb berichtje van Stef, daarin stond Jah erg hé ??! (de jah was de beaming dat de vissen van een BTW afkomen).
Toen heb ik hem een PB berichtje terug gestuurd, nu citeer ik mijzelf dus even :

Bart-Jaap Koorn schreef:Nee hoor helemaal niet erg!

Als jij jou plezier haal uit lekker ontspannen vissen op zo een water,doe je ding !

Persoonlijk hou ik er niet van om op een bij elkaar gepropt stelletje hoeren te vissen die zijn weggesleept van een ander water en in alles wat voor voedsel moet doorgaan bijten omdat ze toch niets beters krijgen :wink:

Maar om nou te pronken met een paar vissen die die van een slettenput af komen, daar zet ik altijd mijn vraagtekens bij!

Doe gewoon lekker jou ding, trek je niets aan van anderen, als jij hiervan geniet is het goed toch :wink:

Succes ermee en vangze dit jaar


Dus . . . . . . . . .


En daarbij komt dat de heren beheerders ooit eens een standpunt hebben ingenomen m.b.t het plaatsen, praten enz enz over BTW's maar tot op de dag van vandaag zijn ze er nog steeds niet uit of ze dit standpunt wel willen vasthouden en willen naleven, gedraaikont ook wel genoemd in de volksmond!
Lees anders ook andere reactie's van bijv. peter andrae en Robert de Jong, good old Douwe Bijlsma en vele anderen even na, dan zul je zien dat die daar ook over vallen.

Helaas voor stef, maar hij plaats dit soort ''vissen'' dan kun je kritiek verwachten !
Dat je op zo een water vis is jou ding en moet je lekker helemaal zelf weten, maar om nou te gaan pronken met je vangsten van zo een '' water '' daar val ik wel enigzins over !


En dan je stukje over die fotoserie van die vriend van jou, geloof me zoals ik al zei vissen van een BTW herken je nou eenmaal vrij snel, al is het alleen omdat er :
A. een zielig stukje put op de achtergrond staat met gemaarkeerde stekken enz enz
B. Je van die Joncherie bosjes op de achtergrond hebt staan !
C. enz enz.
En buiten dit alles zie je vrij snel een verschil!

Rob bedankt voor je verkregen aandacht en reactie, ik vind jou echt een hele slimme jongen :wink:

xx
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

27-08-2008 17:14

Om de discussie maar even te onderbreken: Hier een avondvangst uit de polder :)

Afbeelding

Gr, Koen
Gebruikersavatar
Rob Rijkers
Berichten: 384
Lid geworden op: 22-06-2007 17:19
Locatie: Gemert en Arnhem/Velp

27-08-2008 17:20

Bart jaap,
Je hebt kennelijk niet mijn hele reactie gelezen... Ik ben er zelf ook tegen, en keur die praktijken dan ook zeker niet goed. Ook heb ik erbij gezet dat
Rob Rijkers schreef:Ook ik ben er voor dat de regel-maatregel of afschaffen/aanpassen of naleven in acht word genomen trouwens.
Dus ben ik ook ervóór dat deze regels doorgevoerd worden en in acht gehouden dienen te worden op het forum. Ook lijkt het me wel een goed idee wat peter andrae voorstelde namelijk dat aparte topic. Het is nou eenmaal wel een onderdeel van het karpervissen wel of niet gewaardeerd, maarja dat moet de staf maar bepalen.

Duss...

Bovendien het is ook je goed recht om je ongenoegen er over om te roepen, maar het kan ook wat minder en minder direct vind ik nog steeds. Dat was eigenlijk de enigste echte reden waarom ik mijn reactie gaf.
Nogmaals ik ben zeker tegen de wanpraktijken die daar plaatsvinden in dat buitenland, en ook tegen het gedraaikont hier. Dat stukje over hoe ik de btw praktijken heb ervaren/meegemaakt op een onofficieel btw oftewel campingwater, was alleen maar om aan te geven waarom ik er tegen ben en waarom.

Daarentegen getuigt je berichtje tegen stef wel weer van enige symphatie. Dit valt me dan wel weer niet tegen.

Afijn laten we verder maar gewoon de mensen van het bord beslissen over hoe of wat ze het aanpakken, dan laten we nog ruimte voor degene die nog wat mooie vangsten boeken/geboekt hebben in deze (niet altijd even) mooie zomermaand.

Mvg rob
Don't dream your dreams, catch them!

17-06-2009 1:10pm
She woke me up, but then.... Was I still dreaming???
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

27-08-2008 17:29

...
Laatst gewijzigd door Bart Voeten op 27-08-2008 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
carpanglers soak their balls in love juice
Gebruikersavatar
Rob Rijkers
Berichten: 384
Lid geworden op: 22-06-2007 17:19
Locatie: Gemert en Arnhem/Velp

27-08-2008 17:43

Zow lekkere bakken daar man! Goed bezig 8) .

Je hebt zat water daar in de buurt is het niet? Of kan je er niet allemaal op vissen? Ben er wel eens geweest op mn zoektocht naar belgische bommen :roll: .

Greetz Rob
Don't dream your dreams, catch them!

17-06-2009 1:10pm
She woke me up, but then.... Was I still dreaming???
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

27-08-2008 18:17

Mooie vissen bart:)!!!!
Ik heb nu al tijdje je piepers maare zulke vissen vang ik nog niet hoor :lol:
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

27-08-2008 18:36

wat een trieste bedoeling & reacties als het weer gaat over betaalwatervissen.

heerlijk die btw vissen!

of toch niet.

Afbeelding


:roll:
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

27-08-2008 18:43

Wat een onbeschubde vetzakken zijn het :D
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

27-08-2008 19:04

Afbeelding

eeeeeen nog 1

of toch niet wie verteld het me?
Rick de Neef
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-08-2005 09:18
Locatie: Voorne Putten

27-08-2008 19:08

Allemaal dikke (vingers :lol: )
"Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen"
Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

27-08-2008 19:25

...
Laatst gewijzigd door Bart Voeten op 27-08-2008 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
carpanglers soak their balls in love juice
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

27-08-2008 19:35

Pondje of 28 bart?
Rick de Neef
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-08-2005 09:18
Locatie: Voorne Putten

27-08-2008 20:15

Bart vindt de grote staartpartij het mooist
Heb je zin om eens je vangst verhaal te schrijven hoe je van begin tot het eind hoe je het heb meegemaakt, ik leest graag vangst verhalen.

groet
Laatst gewijzigd door Rick de Neef op 28-08-2008 20:45, 2 keer totaal gewijzigd.
"Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen"