nieuwe pr.

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

13-07-2008 18:59

hey iedereen, ik ben nog niet zo lang op dit forum maar sommige van jullie zullen mij wel is tegen zijn gekomen. mijn naam is ron lemmens. 13 jaar.

ik zal hieronder even een klein stukje schrijven over vorige nacht.

ik ga nachtvissen met mijn oom, neef en mn maat bij ons in de buurt op een klein vijvertje. het is z`n 6 uur en ik kom aan de vijver begroet de medevissers en ga aan de slag, want dit is de eerste keer dat ik op deze vijver vis. hengels optuigen, de rest ook nog even klaar maken en vissen maar!
ik ging maar eens verhaal halen hoe het de afgelopen dagen en nachten was gegaan op deze vijver een vis van 17,5 kilo 2 vissen van 9 kilo en nog een van 11 niet te min vond ik zelf, het gaf me een goed gevoel. `s avonds gaan we gezellig bij elkaar zitten rond een uur of 8 werd onze aandacht door iets anders getrokken...... piepppppppppppppppp mn maat is aan de beurt!!! hij slaat aan en meteen zien we een witte schim aan het water opervlak komen...,, het is een ghost karper! eenmaal geland werd hij geklokt, 7 kilo een aardig visje. toen we hem terug zette was hij zo weer weg. na wat moppen vertelen en met elkaar appelflappen te eten gingen we maar slapen.

het lukte mij maar niet om in slaap te komen dat licht aan 2 dingen de spanning en int dorp was het feest zo te horen goede muziek dat wel :D
ik kijk op mn horloge en zie dat de wijzers 2:45 aan geven. na een kwartiertje begint het: m`n sounderbox begint geluid te maken. piep .... piep ....pieeeeeeeeeppppppppp ik wil aanslaan maar de rits van mijn tent ging niet open, eenmaal opengekregen staan alle drie te mannen al bij mn hengels.

LET`S THE BATTLE BEGIN!! dacht ik toen ik de kracht van deze karper voor m`n kiezen kreeg.
een dril van 20 minuten volgt we krijgen te zien dat het om een spiegel gaat we schatten hum rond de 28 pond.. maar op de weegklok komen we erachter dat het om een spiegel van 12,0 kilo en 87 cm gaat.. yes... een nieuw persoonlijk record! ik sta te trillen op mn benen van de adrenaline. na een korte foto sessie laten we deze onbeschadigde spiegel weer de vrijheid in.

ik kan nu weer een pr opschrijven in mn logboekje. op naar de volgende!


gr. ron ik hoop dat jullie van mijn eerste verslag genoten hebben. :D
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

13-07-2008 19:14

(als het lukt komen er nog foto`s
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

15-07-2008 19:54

:cry: :cry:
Gebruikersavatar
pieter de gouw
Berichten: 314
Lid geworden op: 10-12-2006 22:58
Locatie: Wageningen & Sint Oedenrode

15-07-2008 20:30

Ej ron!

Gefelie met je PR!! Leuk verslagje ook, goed bezig! Ga zo door!

kleine tip: misschien kun je de volgende keer je verslagen in het topic sessieverslagen plaatsten :wink:
Als ge het nie mêr wit, kûnde het ált nog behangen!
Gebruikersavatar
joris van Oyen
Berichten: 361
Lid geworden op: 08-07-2007 22:37
Locatie: beneden- leeuwen

16-07-2008 20:58

foto's ?????????
beter 1 vis op de mat dan 10 in het water!!

PR: 22,9 kg
Plaats reactie