Bezoekje aan het dierenziekenhuis en na 15 min was de Korda widegap verwijderd. En 81,- lichter
   Bezoekje aan het dierenziekenhuis en na 15 min was de Korda widegap verwijderd. En 81,- lichter   
 Ze ligt nu suf op de bank bij te komen. Dus mijn seizoen is goed begonnen

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma

rob craeninckx schreef:hoho, geluk gehad dat hij de haak niet gewoon ingeslokken heeft ofzo...
maar, bewaar jij je rigs dan met je boilies eraan?
greetzzz

paul van der pluym schreef:ff een vraagje he, wat is ingeslokken?
sjongejonge wat een spelfout
rob craeninckx schreef:in belgie is het inderdaad ingeslokken en niet ingeslikt...
14 kilo voor zo een hond lijkt wel erg veel, ik dacht dat beagels klein waren...
greetzzz
Ray v/d Bos schreef:Hoi
Mijn hond Bo ( een Engelse stafford ) heeft een jaar of 8 geleden , 2 complete onderlijnen met boilies en natuurlijk de haken, van de tafel afgepakt en ingeslikt.
dit waren de duurste onderlijnen ooit, in de gulden tijdperk 850.-
ze zou het zo weer doen, die kleine dikkop.

henk dammer schreef:paul van der pluym schreef:ff een vraagje he, wat is ingeslokken?
sjongejonge wat een spelfout
sjongejonge...een spelfout...wat erg,pffffff
rob craeninckx schreef:dat is echt een zware beagel hoor

rob craeninckx schreef:in belgie is het inderdaad ingeslokken en niet ingeslikt...
greetzzz

14 kilo voor zo een hond lijkt wel erg veel, ik dacht dat beagels klein waren...
greetzzz