NIEUW BENELUX RECORD!!!!!!!!

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Gesloten
Gebruikersavatar
robin de ronde
Berichten: 736
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

29-06-2007 23:07

Geen idee of hij het verdiend of niet. Jalours? jazeker!

Maar toch proficiat Eddy! Alstie dit al leest tenminste. :lol:

Robin 8)
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

03-07-2007 20:54

van harte met deze vangst maar heel raar dat ie dan ook ineens op de cover komt te staan van SPIEGELmagazine !!!
ten eerste dacht ik toch dat dit blad over spiegels zou gaan.
ten tweede weet ik zeker dat er al lang iemand anders op de cover zou komen die is volgens mij gewoon opzij geschoven.
het is natuurlijk wel groot nieuws in het karperwereldje maar dit vindt ik toch te ver gaan.
als ik m nou had gevangen dan had ik toch ook niet op de cover gekomen.
maar eddy is natuurlijk beroemd ,nou zeer vreemd allemaal!!!!
........de zoveelstebaits
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

03-07-2007 21:15

Henry,

Als jij hem had gevangen, was dat om andere redenen dat je er niet opgezet werd hoor.... :lol:


xxxx
Frank
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

04-07-2007 16:06

Om dit gehele topic samen te vatten:

Eddy, van harte (als je dit leest) en van mij mag je nog 5 maal het Beneluxrecord op jouw manier vangen! Keep up the good angling!

En alle andere bullshit mag lekker wegblijven!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-07-2007 16:13

Bas en dat vind jij een objectieve samenvatting??
Vissen is een hobby, geen religie!
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

04-07-2007 16:25

Douwe, ik vind het altijd zo jammer waarom mensen elkaar moeten afkraken/in de zeik zetten. Daarom mogen van mij al die negatieve klanken eruit gefilterd worden.

En trouwens, van objectiviteit is op dit gehele forum geen sprake......
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-07-2007 17:29

ben net twee dagen terug en zit er nu alweer aan te denken om op te zouten hiero. wat een gemekker en gezeik en gekloot en gefuck en gejammer en wat dan ook. ben in februari hier op het forum gekomen omdat het mij wel leuk leek, zo gezegd zo gedaan. na best actief bezig te zijn geweest, vond een bepaald iemand het leuk om te gaan zeiken op een post van mij in een bepaald topic. heb er toen voor bedankt. laten mensen toch is fucking over hun zelf oordelen dan te oordelen over een ander en dat was niet de eerste keer dat ik me irriteerde aan bepaalde redernaties. echt sommigen komen hier alleen maar om te zeiken en anderen af te kraken, jammer heel jammer. het lijkt wel of iedereen alleen nog maar kan zeiken. ik bekijk het me nog wel weer even en anders bedank ik gewoon weer.

greetzzzzz :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

04-07-2007 17:49

zo denken er wel meer over

weer ff op jou te zeiken

februari tot juli kan 5 of 6 maanden zijn
8 berichten in 5 maanden
actief bezig zijn geweest?

:P

sorry ik stop met zeiken


geintjuhh
Laatst gewijzigd door wes daan op 04-07-2007 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-07-2007 17:50

Roy ik begrijp soms een redenatie niet goed, iedereen heeft een mening en zodra een mening af gaat wijken van de mening van een ander is het al snel zeiken.
Is dat een reden voor jou om te stoppen op dit forum van mij mag je, je mag ook nog heel lang blijven maar aanvaart dan dat niet iedereen het met iedereen eens hoeft te zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-07-2007 18:14

dat aanvaardt ik ook wel ik reageer nu toevallig in dit topic omdat ik geen onderwerp hiervoor aan wil maken, opbouwende kritiek kan ik ook echt wel verdragen en dat niet iedereen het altijd met elkaar eens is ook wel. maar dat kinderachtige gedoe hier altijd over wat dan ook, bekkie hier onthaakmat daar jammer van dit jammer van dat, man man man daar word ik zo fucking moe van en dat verziekt het hele forum de sfeer zulke posts, nu in dit topic weer omdat eddy met zijn dikke vis op de cover prijkt van de spiegel, man zie eerst eens zelf zo'n vis te vangen voor meteen weer beginnen te blaten over dat het blad toch niet voor niets de spiegel heet en omdat dit en omdat dat. fuck zeg ik kan me hier echt over opvreten over zulke figuren... maar goed douwe vathet niet persoonlijk op het lucht wel ff op hahahah.

en over opzouten hier ach ik bekijk het wel. misschien wel misschien niet.

ik ga nu in ieder geval ff een paar uurtjes hengelen misschien dat ik vanavond nog een foto'tje kan plaatsen.

greetzzzzz :roll: 8) :roll:
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-07-2007 18:16

he wes heb mijn profiel laten verwijderen ja en sinds twee dagen weer op[ het forum ja
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-07-2007 18:17

en ja ik was actief ja, maar ja hier heb je weer een voorbeeld van blaten bléren en niet denken maar meteen intikken
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-07-2007 18:17

:lol: geintjuuhhhh :lol:

groeten :roll: 8) :roll:
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

04-07-2007 19:09

niet zo ergeren aan alles roy,wij staan hier in het oosten toch bekend om onze nuchterheid :wink: zonde van je tijd en energie! gr mb kom je nog wel een keer tegen :wink:
aldejekes loat goan!
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

04-07-2007 22:43

beste Henry,

beetje vreemde reactie van je!
dat Spiegel alleen over Spiegels zou gaan? :-)

je kritiek betrefende de cover slaat alles... je wist zeker wie er op de cover kwam? hoe kan dat nou? dat wisten wij nog niet eens!
ik ben benieuwd wie jij in gedachten had! zou je mij dat willen mailen? of hier plaatsen? redactie@spiegelmagazine.nl

groeten Mark
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

06-07-2007 12:59

Heren

Heel regelmatig lees ik hier dat Dhr. E. Sterkx zo'n een doodnormale kerel schijnt te zijn.
Onlangs las ik een artikel van zijn hand waarin hij zich zelf uitroept tot karperheld.

Vroeger hadden we Groothuis als held, nu hebben we Sterkx.
Te belachelijk voor woorden, Eddy mocht willen dat hij de schrijfkwaliteiten van Rini had.
Daarbij bestaat zijn beleving alleen maar uit getalletjes.
Honderd veertig-ponders (geen verschillende) maar liefst gevangen.
Zware vissen zijn dan ook veelvraten.
Hij die veel kan voeren en vissen gaat dan scoren.
Zijn boek zal ik niet kopen, terwijl ik de meeste karperboeken wel thuis op de plank heb staan.

Ooit heb ik eens een artikel gelezen, van éné Luc in de Karper, en deze twijfelt zwaar aan Eddy zijn vangsten.
De goede man heeft natuurlijk ook zo zijn commerciëlle belangen in het karpervissen.
Ben benieuwd of ik op proline-ballen ook kleine karper kan vangen.

met prutsende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

06-07-2007 13:24

Hans-Peter,

Heb hem een aantal keren ontmoet en komt inderdaad over als een gewone jongen van vlees en bloed. Weet ook niet of hij zo veranderd is dat hij nu met een kroon oploopt, lijkt me sterk.
Wel is dat karpervissen van ons een gewone hobby waar je extreme vormen van bedrijven tegenkomt. Zijn meer de rand figuren er om heen die dan de verheerlijking uitdragen. Mag voor mij wel hoor, moet er zelf om lachen. Karpervissen vindt jij het moeilijk om de grootste vissen van een water te vangen. Persoonlijk ike niet loop al te lang mee in het wereldje om me er nog voor op te winden.

Groet,
Peter
Damy knotter
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-12-2006 16:11
Locatie: Zoetermeer

06-07-2007 13:28

8)
K. van den Herik

06-07-2007 13:34

proline wel


deze zijn twijfelachtig.

http://www.diepvriesboilies.be/eddy-Ste ... llies.html

lekker belangrijk allemaal trouwens.

Bij deze Hans Peter je hebt gelijk. Niemand deugt behalve jij. Laten we dat daar zonder verdere commentaar op houden.


Leven is tekort...


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

06-07-2007 13:39

O ja, heb het boek van hem hier nog liggen. Tegen elk redelijk bod mag het de deur uit.
Hans-Peter me niet vervloeken, heb het van mijn broer gekregen. Ben wel voor een week weg, je raad het al vissen met de jeugd van de KSN.

Damy, als je Hans-Peter zou kennen dan wist je wel beter.
Is meer relativeren wat hij hier uitdraagt.
______________________
Mijn PR is voor niemand interessant en zeker niet om er een boek over te schrijven.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

06-07-2007 15:18

Zijn kop stak boven het maaiveld en dan wordt hij er zo afgehakt, door oneerbiedig gebazel.
Opvallend genoeg zijn er genoeg toppers die elkaar afkraken of elkaars methodes afkraken. daarbij wordt de pen gebruikt als wapen. Ik moet er persoonlijk om lachen en ik denk dat een goed vangende visser, niet alleen geniet van zijn vangst het ook wel samen deeld met mensen, die het hem wel gunnen. Ik hoop dat ie schijt heeft aan de afgunst en jaloezie.
Ze gunnen elkaar het licht niet in de ogen en niet vangende vissers, zoeken nog meer redenen waarom een ander het wel kan. Een die ik niet vaak hoor, is ik mag niet zo vaak vissen van de vrouw. Wel, ik heb ook geen tijd en geld genoeg en geen boilie bedrijf.

Maar vind het wel een mooie vangst en ik denk niet dat je niet goed heb gewogen. Wel zie ik dat je een mooie dikke onthaakmat er onder heb liggen Eddy. Kunnen ze daar al niet over vallen hier. Ik denk ook niet dat je hem lang hebt gezakt. Ik denk dat je me weer een natte droom hebt bezorgt. :roll:

met mooi weer bbq vissende groet :P

Martijn
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

06-07-2007 16:50

op een van de laaste bladzijden van het boek it`s my life van eddy staat dit:

*spiegel zelf niet aan anderen
*praat niet over iemand die je niet kent
*je kan iemand anders bewonderen om zijn prestaties, maar onderschat jezelf toch ook niet
*maak van je water je thuis, maar verwaarloos je thuis niet!
*Veroordeel niemand, die je niet kent.


denk dat voor dat laaste wel gepast is in dit topic......
groet`n ramon
Gebruikersavatar
jeroen blom
Berichten: 302
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: boilliecity
Contacteer:

06-07-2007 16:59

alles wat je denkt of vind hoef je niet te posten daarom reageert de meeste mensen op elkaar als kleine kinderen .soms [ik vind het ook niet altyd makkelijk] moet je niet alles eruit flappen maar soms ook effe nadenken ..wie wil dat gezeik altyd maar lezen totdat er een leuk bericht tussen staat ..jongens laten we schappelijker worden ,en je eigen mening eens voor je/jou/ons zelf houden....groetjes een forum vriendelijk iemand!
Ït,s you and your rods , against them !!
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

06-07-2007 18:58

:lol: AMEN :lol:
Gesloten