vangsten januari 2007

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-01-2007 19:06

Dennis van den Bogaert schreef:
Mourad Aviara schreef:
Dat jullie daar trots op zijn.. :-?

Maargoed, ieder zijn ding.


Sorry,ze hebben idd helaas nog geen WB hoofddoekjes....


WB-klompen dat zou pas een collectors-item zijn.. :lol:
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-01-2007 20:12

Mourad
Misschien zijn sneeuwkettingen wat voor jou! Ik zat overdag te vissen en had wel gezien dat er iemand vast zat en dacht eigenlijk 'wat een lul'. Weer eentje die ervoor zorgt dat we dat (gedoogde) pad niet meer mogen gebruiken. Ik dacht ook dat het hier wel weer een niet local betrof maar wat lees ik in de topic gewoon een local. Ik kan mij niet voorstellen dat je niet gewoon je auto op het pad had laten staan ten eerste weet iedereen toch dat het daar met een beetje regen meteen superzacht is. Denk de volgende keer een beetje na want door dit soort praktijken staat het nachtvissen op de tocht. Toch vind ik het ook wel lullig voor je dat 2007 zo begint omdat ik wel respect voor je kan opbrengen dat je uberhaupt zit te vissen. Ik had al weken niemand meer gezien op de plas. Jammer dat je niets had maar die stek is ook niet echt een winterplek. Wij zaten die dag vlak bij lekker te hakken en hadden ook nog eens plezier met om jouw gestrandde wagen maar toen wist ik nog niet dat jij dat was. Geloof me anders had ik je wel geholpen.
Gr Piet
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-01-2007 20:44

Piet Vogel schreef:Mourad
Misschien zijn sneeuwkettingen wat voor jou! Ik zat overdag te vissen en had wel gezien dat er iemand vast zat en dacht eigenlijk 'wat een lul'. Weer eentje die ervoor zorgt dat we dat (gedoogde) pad niet meer mogen gebruiken. Ik dacht ook dat het hier wel weer een niet local betrof maar wat lees ik in de topic gewoon een local. Ik kan mij niet voorstellen dat je niet gewoon je auto op het pad had laten staan ten eerste weet iedereen toch dat het daar met een beetje regen meteen superzacht is. Denk de volgende keer een beetje na want door dit soort praktijken staat het nachtvissen op de tocht. Toch vind ik het ook wel lullig voor je dat 2007 zo begint omdat ik wel respect voor je kan opbrengen dat je uberhaupt zit te vissen. Ik had al weken niemand meer gezien op de plas. Jammer dat je niets had maar die stek is ook niet echt een winterplek. Wij zaten die dag vlak bij lekker te hakken en hadden ook nog eens plezier met om jouw gestrandde wagen maar toen wist ik nog niet dat jij dat was. Geloof me anders had ik je wel geholpen.
Gr Piet


Dank je Piet, mijn bedoeling was ook niet om de auto daar achter te laten, het was de bedoeling om eventjes de spullen uit te laden en de auto dan op de parkeerplaats neer te zetten. Toen ik aan kwam rijden stapte ik even uit en stond op het grasveld, voelde degelijk aan. Eenmaal daar veranderde het, een en al bagger. Nou, probeer er dan maar eens uit te komen.

Ik zag jou al bij het eilandje, maar wist niet zeker dat jij dat was. Maargoed, heb mijn les geleerd: Haal geen 4x4 stunts uit met een Opeltje haha.

En even over de stek, ik weet dat het niet echt een winterstek is, dieptes daar op werpafstand zijn maximaal 4 mtr. Maar moest mijn electromotor nog opladen, had daar geen tijd meer voor. En je hebt gezien wat voor golven er waren, naar een andere stek roeien is niet echt een optie. Had het liefst bij het eilandje willen gaan vissen, volgende keer beter.

Morgen even alle planken en mijn zeil opruimen, heb die daar nog laten staan, uit alle frustraties zag ik ze over het hoofd.

Maar je had gelijk, de plas zag er behoorlijk stil uit. Was je aan het snoekbaarzen of op de karper?

Mourad
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

09-01-2007 21:24

Dennis van den Bogaert schreef:Om maar even aan te geven wie hier de grootste "likker" is... 8)

De linker-helm(in NL niet goedgekeurd), is overigens te koop...
Afbeelding


De tering, Pukkabaits leek al een soort sekte... Maar dit is gewoon nóg erger 8) Mitsz... the man who develope's baits and washes brains :wink:



Naakt !
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

09-01-2007 21:35

Mourad Aviara schreef:
Piet Vogel schreef:Mourad
Misschien zijn sneeuwkettingen wat voor jou! Ik zat overdag te vissen en had wel gezien dat er iemand vast zat en dacht eigenlijk 'wat een lul'. Weer eentje die ervoor zorgt dat we dat (gedoogde) pad niet meer mogen gebruiken. Ik dacht ook dat het hier wel weer een niet local betrof maar wat lees ik in de topic gewoon een local. Ik kan mij niet voorstellen dat je niet gewoon je auto op het pad had laten staan ten eerste weet iedereen toch dat het daar met een beetje regen meteen superzacht is. Denk de volgende keer een beetje na want door dit soort praktijken staat het nachtvissen op de tocht. Toch vind ik het ook wel lullig voor je dat 2007 zo begint omdat ik wel respect voor je kan opbrengen dat je uberhaupt zit te vissen. Ik had al weken niemand meer gezien op de plas. Jammer dat je niets had maar die stek is ook niet echt een winterplek. Wij zaten die dag vlak bij lekker te hakken en hadden ook nog eens plezier met om jouw gestrandde wagen maar toen wist ik nog niet dat jij dat was. Geloof me anders had ik je wel geholpen.
Gr Piet


Dank je Piet, mijn bedoeling was ook niet om de auto daar achter te laten, het was de bedoeling om eventjes de spullen uit te laden en de auto dan op de parkeerplaats neer te zetten. Toen ik aan kwam rijden stapte ik even uit en stond op het grasveld, voelde degelijk aan. Eenmaal daar veranderde het, een en al bagger. Nou, probeer er dan maar eens uit te komen.

Ik zag jou al bij het eilandje, maar wist niet zeker dat jij dat was. Maargoed, heb mijn les geleerd: Haal geen 4x4 stunts uit met een Opeltje haha.

En even over de stek, ik weet dat het niet echt een winterstek is, dieptes daar op werpafstand zijn maximaal 4 mtr. Maar moest mijn electromotor nog opladen, had daar geen tijd meer voor. En je hebt gezien wat voor golven er waren, naar een andere stek roeien is niet echt een optie. Had het liefst bij het eilandje willen gaan vissen, volgende keer beter.

Morgen even alle planken en mijn zeil opruimen, heb die daar nog laten staan, uit alle frustraties zag ik ze over het hoofd.

Maar je had gelijk, de plas zag er behoorlijk stil uit. Was je aan het snoekbaarzen of op de karper?

Mourad


In het vervolg toch maar lopen jongen, als je er nog langer wil nachtvissen.Die auto's is een grote klacht bij de mensen. Koop een kar dan loop je er zo naar toe.
groetjes henk
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-01-2007 22:08

Mourad
Koen en ik waren aan het karpervissen en dat doen wij daar drie a 4 middagsessies per week. Het loopt geweldig en we vangen zelfs soms meer dan in de zomer. Dit komt omdat we de stek vanaf eind oktober hebben aangevoerd en nu blijven de vissen daar in de buurt. Het wintervissen heeft op de plas niets met diepte te maken wij vangen de meeste vissen tussen de 3 en 6 meter. Ga je op zoek naar een winterstek op de plas kijk dan uit altijd naar een plek waar lang de zon op staat zoals bijvoorbeeld torenwijk. Dit is één van de beste instant winterstekken van de plas. Het best is ook een bodem verloop op te zoeken met een langzaam aflopend talud. Hier kunnen de vissen op verschillende dieptes van het zonlicht genieten. Dit heeft weer niets met warmte te maken maar met licht intensiteit. De midden eilanden aan de oostoever kant zijn slechte winterstekken (geen zon tot laat in de middag) maar de kop van het ganzen eiland is juist weer een goede keus.
Succes Piet
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

09-01-2007 22:47

Mooie foto's peter
een iedeaal ou/nieuw lijkt mij
peter andrae

10-01-2007 05:38

Dank je Willem.


Dat vind ik nou ook Henk een trolly/kruiwagen kost geen drol tegenwoordig beter dan met de auto het park inrijden,alles in de boot gooien en naar de stek toevaren is ook een optie plek zat om de auto te parkeren en je ding te doen.


Mourad een jrc of chub is wel wat als je een afgesloten tent wilt,ja of een karsten maar eerst een trolly die karsten tenten zijn vrij zwaar vooral na regen,als ik zo naar de foto kijk heb jij meer aan een waadpak dan aan klompen :wink:.


oeps dit is een vangsten op datum topic 8) .
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-01-2007 06:30

Piet Vogel schreef:Mourad
Koen en ik waren aan het karpervissen en dat doen wij daar drie a 4 middagsessies per week. Het loopt geweldig en we vangen zelfs soms meer dan in de zomer. Dit komt omdat we de stek vanaf eind oktober hebben aangevoerd en nu blijven de vissen daar in de buurt. Het wintervissen heeft op de plas niets met diepte te maken wij vangen de meeste vissen tussen de 3 en 6 meter. Ga je op zoek naar een winterstek op de plas kijk dan uit altijd naar een plek waar lang de zon op staat zoals bijvoorbeeld torenwijk. Dit is één van de beste instant winterstekken van de plas. Het best is ook een bodem verloop op te zoeken met een langzaam aflopend talud. Hier kunnen de vissen op verschillende dieptes van het zonlicht genieten. Dit heeft weer niets met warmte te maken maar met licht intensiteit. De midden eilanden aan de oostoever kant zijn slechte winterstekken (geen zon tot laat in de middag) maar de kop van het ganzen eiland is juist weer een goede keus.
Succes Piet


Weer wat geleerd, dank je Piet
Gebruikersavatar
Paul van de Wiel
Berichten: 692
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: Tilburg

10-01-2007 11:52

Knollen Bollen :wink:
Lupack
Gebruikersavatar
Dylan Smits
Berichten: 391
Lid geworden op: 17-06-2006 22:09
Locatie: Sliedrecht

10-01-2007 16:21

Dit weekend aan m'n 1e 'sessie' beginnen...Moge ik hopen op goede vangsten...

Amen.

Gr,
Dylan
Afbeelding
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

11-01-2007 13:53

Ik wil ook zn waterlandbaits pet!!!! 8)
Sam Bos

11-01-2007 17:21

ik wil zon helm hahaha die is wel kicken :lol:
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

11-01-2007 17:23

Ik ga morgen weer een nachtje zitten foto's volgen als ik iets vang :wink:
Gebruikersavatar
Marc Henstra
Berichten: 241
Lid geworden op: 14-12-2006 12:09
Locatie: hoogeveen

11-01-2007 17:28

op de stobbenplas rolf
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

12-01-2007 17:36

ahaha de stobbenplas,overbezet watertje van heb ik jou daar. :wink:
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

12-01-2007 17:48

morgen lekker voor de eerste keer dit jaar op karper....tralalalala( ja ik weet dat het een tijdje heeft geduurd :wink: )
tralalala....
Gebruikersavatar
Ruben Niphuis
Berichten: 418
Lid geworden op: 11-12-2005 19:53
Locatie: Berkel&Rodenrijs

12-01-2007 17:58

Kom op mensen weer even on-topic!!!



Ruben
“Use your imagination, be creative“
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

12-01-2007 19:30

Ontopic maar weer.

5 Januari is deze vis gevangen vis en visser wouden onbekent blijven :P

binnenkort als ik zin heb post ook nog wel mij visjes die ik 4 en 5 januarie gevangen heb.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maurits alberda
Berichten: 679
Lid geworden op: 19-08-2004 10:48
Locatie: Trakker Trident As

12-01-2007 20:17

gave vis!
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

12-01-2007 21:26

Eeej mourad, was die nacht dat je het zo slecht had met die storm??

Valt dan mee dat je niet compleet met je tent en al bent omgewaaid....
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-01-2007 21:50

Ronnie van Berlo schreef:Eeej mourad, was die nacht dat je het zo slecht had met die storm??

Valt dan mee dat je niet compleet met je tent en al bent omgewaaid....


Op sommige momenten leek het ook zo. Wat een wind die nacht (ik zat ook op een open plek).
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

12-01-2007 23:25

hee kenny dat is toch brillie
Gebruikersavatar
Jelle van Middelaar
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-01-2005 15:01
Locatie: Hoogland
Contacteer:

13-01-2007 00:46

De planning was om vanacht te gaan vissen, maar met die ongelofelijk harde wind kon ik er gewoon niet in slagen mijn oval op te zetten.. dus die sessie is daarbij dus ook gestaakt.. De vissen zijn in ieder geval helemaal los op sommige wateren met die harde ZW-wind..

Ik wist in 3.5 uur tijd tussen 17:00 en 21:00 3 runs te verzilveren
ik pakte 22.5 schub en 21 spiegel en als afsluiting nog een schub van 27(foto's volgen nog.. staan op andere camera).

Jammer dat de sessie gestaakt moest worden, maar het was met mijn ovaaltje echt eventjes niet meer te doen.
Gelukkig toch 3 hele mooie vissen weten te vangen.

Hier een foto van de spiegel

Afbeelding

Gr.
Jelle
Lex Roording
Berichten: 396
Lid geworden op: 02-12-2004 11:50

13-01-2007 06:26

Lekker bezig man :D Ik sta nog steeds op de 0 8)

Gr. Lex
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan: KSN!
Plaats reactie