Vangsten/Sessies Maart 2006

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

30-03-2006 16:04

in de regio den haag, kijk daar komt de aap uit de mouw :wink:
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

30-03-2006 16:57

iba born schreef:in de regio den haag, kijk daar komt de aap uit de mouw :wink:


Ja weet niet precies of het in den haag ligt of er weer juist net buiten,..

Maar anders zal het binnen een straal van 100m van den haag liggen... :wink:
Jaime Bennett-Leaver
Berichten: 305
Lid geworden op: 06-09-2004 19:20
Locatie: Ede
Contacteer:

30-03-2006 19:43

vandaag lekker dagje vissen hengel lag nog geen 5 minop de stek en ik kreeg een paar piepjes en daarop volgende een terug zakker 12 pond schub karper.
leuk gevecht met de shimano powerloop 2 lbs :lol: 15 min staan drillen.
behalfe de hengel werd de oval ook goed uit getest leek net een halfe maan mijn plu :o
dinsdag en donderdag nog maar een sessie maken op dat water.
mijn nieuwe boilies werken dus :D
mvg Jaime
carpfishing is a why of life

behandel de karper goed of vis er niet op;)
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

30-03-2006 23:36

Soms bij voorburg gevangen dat kanaaltje wat ook bij drievliet langs gaat?
Lijkt me heel sterk in Den Haag zelf.
Verversingskanaal lijk me OOK heel sterk dat daar een 40er zit ze zetten er niet voor niks vis op uit OMDAT er haast niks zit natuurlijk.

mvh jaimy Dijkhuizen
wat een weertje en wat een wijffies ineens. . . . .
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

31-03-2006 00:30

jaimy dijkhuizen schreef:Soms bij voorburg gevangen dat kanaaltje wat ook bij drievliet langs gaat?
mvh jaimy Dijkhuizen


Als daar een 40er is gevangen dan is er waarschijnlijk wel HEEL "creatief" gewogen....... 8)
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

31-03-2006 11:59

Wat een drukte weer...

in de regio den haag, kijk daar komt de aap uit de mouw


Misschien komt morgen 1 april de aap wel uit de mouw...
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

31-03-2006 12:32

Wat een drukte over wel een veetiger of niet.... Ik ben helemaal niet bekend met de visserij in Den Haag, maar een veertiger kan daar heus wel zwemmen. Echt niet alle grote vissen zijn bekend en worden elk jaar gevangen ofzo. Mn vismaat ving vorig jaar op een kleine plas plotseling een veertiger, terwijl die daar nog nooit eerder gevangen waren. Bleek een vis te zijn die in 1,5 jaar 10 pond zwaarder was geworden.
Dit is volgens mij ook in Den Haag mogelijk.
En wat maakt het eigenlijk uit of iemand een veertiger heeft gevangen of niet. Als je zelf maar plezier hebt in je visserij!!!

Verder dacht ik dat dit forum ging over vangsten en niet om een menigsverschil uit te vechten??? :)

Ik had vorige week zaterdag nog een schubje. Klein maar fijn... :wink:

Met vriendelijke groet.

JWK
Run to the water.....
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

31-03-2006 13:25

Ik weet een 40 plusser te zwemmen in Den haag, maar ik ga het lekker niet vertellen...

Afbeelding
peter andrae

31-03-2006 13:37

En dan vang je eindelijk je 40 plusser ben je hem na een paar dagen al weer vergeten omdat je gewoon verder vist en je het schepnet weer wilt vullen met andere vissen.
Dennis vd Graaf
Berichten: 3
Lid geworden op: 03-12-2005 18:09
Locatie: Gouda

31-03-2006 14:31

ik heb me eerste van het jaar ook binnen! :lol: :D 15 pond
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

31-03-2006 15:44

SHit man De zon schijnt het kikkerdril ligt in de vijver met een paar geile kikkers er rond om. Me penhengel staat me in de gang aan te kijken en roept met een zwoele stem keer op keer ruud neem me in je hand ruud neem me neem me neem me neem me
Mee
Hopsadikkieeeeeeee
Viiisssssssssuuuuuuuuuuuuuuh


Met pennende groet,

Gemmâh Glittâh
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

31-03-2006 16:27

Jan-Willem Kroon schreef:Wat een drukte over wel een veetiger of niet.... Ik ben helemaal niet bekend met de visserij in Den Haag, maar een veertiger kan daar heus wel zwemmen. Echt niet alle grote vissen zijn bekend en worden elk jaar gevangen ofzo. Mn vismaat ving vorig jaar op een kleine plas plotseling een veertiger, terwijl die daar nog nooit eerder gevangen waren. Bleek een vis te zijn die in 1,5 jaar 10 pond zwaarder was geworden.
Dit is volgens mij ook in Den Haag mogelijk.
En wat maakt het eigenlijk uit of iemand een veertiger heeft gevangen of niet. Als je zelf maar plezier hebt in je visserij!!!

Verder dacht ik dat dit forum ging over vangsten en niet om een menigsverschil uit te vechten??? :)

Ik had vorige week zaterdag nog een schubje. Klein maar fijn... :wink:

Met vriendelijke groet.

JWK


Op die kleine plas zat zeker weinig vis, en veel eten? Zo zit ik ook op een kleine plas en daar komen ze er ook wel uit, twee stuks vorig jaar! Den haag heeft weinig van zulke afgeloten wateren, degene die er zijn zijn heel ondiep/klein, verzuurd, vandaar de werkzaamheden(eindelijk) en er is meestal niet genoeg te eten voor het aantal vissen wat erop zit om uit te groeien tot een big. Het enige water met nog een beetje potentie, zijn de grachten die door de stad lopen cq de kades, troelstrakade, conrad, de laak, loosduinsekade enz. die staan in verbinding met de hele wereld!!
de REGIO Den haag heeft wel een paar goede waters maar is niet om over naar huis te schrijven, niet zoals regio amsterdam/ rotterdam

grt Iba
Jaime Bennett-Leaver
Berichten: 305
Lid geworden op: 06-09-2004 19:20
Locatie: Ede
Contacteer:

01-04-2006 03:38

vandaag nieuwe viskar ouwen en als die vor de afond klaar is gak vanavond nog eventjes vissen anders word het door ander rooster op school dinsdag en donderdag hele dag :lol: die dagen worden zoiezo in beslag genomen voor vissen 8)
mvg Jaime
carpfishing is a why of life

behandel de karper goed of vis er niet op;)
Plaats reactie