rond 6 uur s'avonds zitten er ineens een stuk of 8 nachtvissers!! maarja ik had mijn eigen stekje en je zag veel vis springen. en allemaal in de hoek waar ik zat te vissen

hele dag geen beet gehad tot klokslag 9 uur. een langzaam oplopende run! aanslaan en voel gelijk veel weerstand. de vis krijg ik snel naar de kant en dacht dus dat het een kleine was. maar eenmaal boven moet ik mijn mening toch bij stellen. ik had het gevoel tussen de 20-25 pond. maar eenmaal in mijn weegzak bleek die 29 pond schub te zijn!! een nieuw record voor mij..
nog geen anderhalf uur later krijg ik een run op de andere hengel.. dat levert een 16 pond spiegel op. mooie vis en ik ben helemaal tevreden gaan slapen.
smorgen rond half 7 word ik wakker en ga mijn hengels opnieuw ingooien. rond 9:15 smorgens een loeiharde run.. ik sla aan en begin te drillen. krijg hem met moeite naar de kant toe waar die om een boom heen zwemt die in het water bleek te liggen. ik voel schurende lijn langs de takken en ineens een lijnbreuk!!. flink balen want het was een echt vechtersbaasje.
nog geen kwartier later een run op de andere hengel maar na het aanslaan schoot die al gelijk los..
toen ben ik maar gaan inpakken en huiswaarts gekeerd.
op zich zeer tevreden maar had die eerste verspeelde vis ook graag op de kant willen zien. maarja volgende keer beter..
foto staat in mijn profiel voor degene die hem willen zien.
Groeten Remko