20/07/2004

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

20-07-2004 23:27

Vandaag was het weer zover,

Mede dankzij mijn topic over vervoer heb ik mijn ma weer zover gekregen om me naar het vijverpark te kuinre te rijden.

Om vier uur lag alles netjes op zijn plaats en kon het feest beginnen. En dat gebeurde ook, om half vijf al een lange fluiter, gevolgt door mooi spiegel die het ?net? niet haalde. Het net lag aan de andere kant van mijn pod en ik was deze uit enthoushasme vergeten. Ik probeerde het net nog te pakken, maar gaf de vis teveel lijn K-U-T.

Maarja volgende keer beter, al mijn spullen wat strategiser neergelegt, en om vijf uur alweer raak! Zelfde hengel, zelfde plek, andere vis. Deze haalde het net wel (eindelijk) en een 15-pond wegende karper was het resultaat. Voor de kuinders was dit een onbekende vis, maar hij was zeker mooi. Foto'tje nemen en weer terug. Vanaf dit moment nog wat losse piepjes en weer een losser, maar dan al na 2 seconden.

Toen ben ik nog even gaan pennen, maar verder dan een aantal brasems kwam ik niet. Mooie dag, geen slechte vangst, en geen slecht weer. Zeker een geslaade sessie!

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

20-07-2004 23:50

vandaag met mn maat Noud gaan vissen. Nadat we de vorige sessie nix hadden kunnen vangen, was ut dit keer ff anders. In totaal 10 vissen gevangen, en een paar gelost. Wel niet de allergrootste vissen, maar is toch wel een leuk resultaat. :lol: :D

mzzzzls Bart
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

21-07-2004 10:41

Zeker een leuk resultaat, alleen het weer leek wel veel uit te maken. Toen het nog miezerde tot regende had ik achter elkaar beet, maar nadat de zon tevoorschijn kwam was het helemaal stil.
Voer en vang!!!

I love BTW
Plaats reactie