18/19 juli

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

19-07-2004 14:56

Net na terugkomst van het ksn kamp begon het al weer aardig te kriebelen om te gaan vissen. Dus snel eeven alles opnieuw geordend en gaan met die banaan zonder voorvoeren zomaar ergens gaan zitten op 1 van de vele kanalen die de provincie groningen rijk is. 1 hengel onder het kantje en 1 wat meer richting midden. Tegen kwart over 11 savonds bevond ik mij ineens met een kromme hengel in de hand en een gierende slip naast mijn hengels. Het was de hengel onder het kantje die voor een aanbeet had gezorgd. Na een leuke dril van een minuut of 8 wist ik een oersterk schubje te landen die net de 6 pond haalde. Geweldig, mijn eerste vis van dit water. Helemaal rozig van de vangst kroop ik mijn slaapzak in en trok de bewaarzak over mijn hoofd, dit om de muggen van mij vandaan te houden. tegen half 4 hetzelfde verhaal alweer een fluiter weer dezelfde hengel, maar nu een vis van een duidelijk ander formaat. eeen schub van 14 pond lag even later op mijn onthaakmat (nog bedankt jp) het bego er op te lijken. OM half 6 weer een run en wederom op de zelfde hengel. Na een rustige dril kan ik het net steken onder een prachtig uitziend projectspiegeltje van 7pond. Na met de zelfontspanner wat foto's te hebben geschoten, werd de hengel weer ingelegd en werd er weer wat aas bij gegooid. Omdat mijn andere hengel zo onproductief leek werd ook die een eind naar rechts onder het kantje gegooid. Tegen 6 uur begon de scheepvaart weer op gang te komen en ben ik op mijn stretcher lekker buiten gaan zitten. OM een uur of 9 kreeg ik 2 piepjes op mijn linkerstok (jaja weer dezelfde hengel) ik keek naar de top en zag die als een gek dubbel klappen. Snel van mijn stretcher af en drillen maar. Na een minuut of 10 lag er een frankrijk model spiegel van 11.4 pond in het net. ook hier bracht de zelfontspanner uitkomst en ik nam snel wat plaatjes zodat hij weer snel terug kon.

Al met al een supersessie. Hiervan had ik alleen kunnen dromen.

mvg Bart
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

20-07-2004 12:10

Hier durf ik niet eens van te dromen, en dat nog wel zonder voor te voeren. Proficiat man. Ik ga vandaag ook vissen zonder voor te voeren, maar dat omdat het daar zeker niet nodig is zo klein is het. Ik zal ook wel een verslag maken als het een succes wordt. Succes nog met de vangst!
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

20-07-2004 12:32

Hee Bart, netjes gedaan! 8)

mvrgr

Saron
Dit is pas een BIG :-)
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-07-2004 11:33

Jongens bedankt!!!!!!!!! Ik heb vannacht ook weer een nachtje gepakt op een ander kanaal. om 5 uur sochtends hoor ik ineens 2 jongens achter mijn tent lopen, waarvan er 1 even verteld aan de ander hoe ze mij willen gaan pakken. De een bleek een mes in zijn handen te hebben, en de ander probeerde hem tegen te houden. Gelukkig hebben ze aleen evn aan mijn fietskar gezeten en zijn ze toen doorgelopen. Dit mde omdat 1 van de jongens (ze waren denk ik 18 of 19) bang was dat hij door degene die in het tentje lag in elkaar geslagen zou worden....... :roll:
gelukkig is het allemaal goed afgelopen, want anders.... brrr ik moet er niet aan denken zeg !!!!!!!!!!
Groeten Bart
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

21-07-2004 11:58

Tja dat soort idioterie hoor je tegenwoordig steeds vaker. Maar goed mooi dat het in ieder geval goed afgelopen is. En gefeliciteerd met je vangsten bart.

E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-07-2004 12:01

En ik maar denken dat je in het noorden nog wel rustig zat (he eddy :wink: ) Ik had het hart in mijn keel. Vorrtaan trek ik mij nog meer trug in de bushbush :( moet maar he

Enne dank je eddy voor je felicitaties
Bart
Plaats reactie