16 juli

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
jeroen krak
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-07-2004 21:45
Locatie: badhoevedorp

18-07-2004 21:49

.
Hellow,
Ik heb een nachtje gezeten aan het watertje naast me deur.
Is een redelijk moeilijk watertje en ik ben 1 van de weinigen die het daar probeert.
Zitten een aantal bekenden waaronder een spiegel die we al 3 keer hebben gevangen dit jaar en 1 keer vorig jaar zelfs twee dagen achterlkaar 2 keer :o.
De grootste is 23 pond naar mijn weten dus dat was een leuk target.
Ik begon de nacht met een rustig alles opzetten en het lag er echt prachtig bij mooie rietkragen een karper die sprong op me plek.
Ik begon en na 2 uur de eerste ''run''. Het was 1 piepje en ik zag zo me lijn en toploos ( dat gele dat vastzit aan je steunen) het water uitkomen. Bleek dat ik vergeten was de baitrunner open te zetten :roll: ik sla aan en de vis blijft op de plek. En toen oppeens was zwom de vis in een nooitgang naar me toe ging nog beetje rollen en het was scheppen. We zagen het meteen het was de spiegel weer.
Dit keer op 21 pond vorige keer op 22.
Naja heel leuk weer paar foto's ff gekeken of hij nog in orde was. Kleine beschadigin aan een schub maar verder niks.

20 Minuten later zelfde hengel gigarun en een dikke plons hoorde we ( was inmiddels redelijk donker) Aanslaan en een kleine 20 minuten later lag daar een hele mooie vis in het net. ( vorig jaar ook gevangen 86 cm 21 pond alleen toen geen foto:( ) dit keer was hij 86 cm bij 22.5 pond Echt een prachtbeest. Na een paar foto's weer trug. Toen ging me stiefvader weer weg en ik wachten op me andere maat die f bij tante eten was. In de tussentijd had ik er nog 1 gevangen van 18 pond die heel ff gezakt tot vismaat kwam. Toen hij net aankwam weer een giga fluiter op diezelfde hengel en 20 pond. Was wel heel gaaf.
Daarna om kwart voor 3 een run voor me vismaat was 19 pond daarna de hele avond geen piep meer gehoord.
Was een erg leuke avond.
Resultaat:
21 spiegel,22,5 schub ,18 schub,20 schub
vismaat: 19 pond schub.
groetjes 8)
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

18-07-2004 21:56

Zo dat klinkt goed, daar kan ik niet tegenop, ik heb al 4 blanksessies achter de rug, en ga maar eens verkassen. Lekkere vangsten! Zijn de foto's ook nog ergens te vinden? Ben benieuwd.

Succes nog en vang ze!


Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
jeroen krak
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-07-2004 21:45
Locatie: badhoevedorp

19-07-2004 07:11

hey,
Ik hou de foto's liever voor mezelf........ik zet ze namelijk niet graag open en bloot op een forum aan de hand van eerdere ervaringen.
Kan opzich wel wat naar je mailen maa rjha.
groetjes
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

19-07-2004 11:17

Met alle respect 8)
Voer en vang!!!

I love BTW
Plaats reactie