22 mei

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

23-05-2004 23:49

Jaja de 15e van dit jaar is binnen!4 runs,en 2 gevangen.eerste run en 17 pond.Bij de 2e run zwom de vis zich vast,dus ik het water in,in me onderbroek,toen zag ik gelijk welke vis het was,de oude bekende op 28 pond.Ik had hem zelfs vast,maar helaas me onderlijn brak....SHIT!Op dat zelfde moment riep me maat van af de ander kant dat me andere hengel af ging,ik rennen en kwam daar aan,ja hoor vis vast!Kreeg hem gelukkig van af de kant toch los en het bleek een kleintje te zijn van een pondje og 8,maar toch vreselijk mooi zoals alle karpers!Mooie sessie toch!


Greetz Danny S.
Laatst gewijzigd door Danny Schaltin op 28-05-2004 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

24-05-2004 00:52

Zekerweten mooie sessie Danny.

Ik had van de week een sessie van 2 dagen en 2 nachten.
S'nachts had ik een binkie van een schub en een fraaie spiegel.
De schub had ik gezakt om s'morgens foto's te kunnen nemen.
Tijdens de foto sessie, kreeg ik een run op mijn lingse hengel, deze viste ik tegen een omgevallen boom.
Ik legde de vis op de mat en greep de hengel, ja wat nu :-?
De vis was bere sterk en bleef maar lijn van mijn strak afgestelde spoel trekken.
Ik draaide de slip strakker en hield de hengel in mijn linker hand.
Met mijn rechter hand probeerde ik de vis terug in de bewaarzak te krijgen.
Toen ik de vis eenmaal weer had weggehangen, had de andere vis zich muurvast gezwommen onder de boom.

Ik de boot in, er achteraan.
Met 1 hand peddelen en af en toe lijn opdraaien.
Eenmaal boven waar de vis zat, kreeg ik er geen beweging in.
Ik voelde de vis ook al een tijdje niet meer, ik zat dus alleen vast.
Omdat ik het natuurlijk niet helemaal zeker wist, heb ik de lijn een tijdje slap gelaten.
Vervolgens na een hoop getrek en geroei, brak mijn onderlijn :x

Teleurgesteld en zeiknat van de zweet roeide ik weer terug naar de kant, kon wel janken.
Ik had tijdens die sessie 5 fraaie vissen, heb nog steeds last van mijn rug.
En ze zeggen dat vissen rustgevend is :o

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

28-05-2004 10:04

Haha nou zeg,ik weet precies wat je bedoelt!Zeker geen verkeerde sessie,gefeliciteerd nog,alleen ik weet wat er door je heen ging(en nog steeds waarscheinlijk),dan heb je 5 mooie vissen gevangen alleen toch knaagt er iets! Die ene vis die je helaas niet in het net kon krijgen,maar ja je hebt toch je best gedaan als ik het zo lees!Op naar de volgende mooie vissen Robert!
Plaats reactie