3 t/m 9 mei

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

03-05-2004 19:54

hoi vandaag niet gevist maar lees jullie vangsten wel is ook leuk :D
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

03-05-2004 23:31

Vanavond prachtige schub gevangen......27 pond.......zie foto.....
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

04-05-2004 07:33

10e blank op rij, gaat lekker dus. Afgelopen nacht van 19:30 tot 06:45 gevist, het mocht helaas niet zo zijn.

mvg
stefan
Guido Paassen
Berichten: 91
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: Reeuwijk

04-05-2004 09:17

Proficiat beste naamgenoot!
pepijn swagemakers

04-05-2004 11:17

ik heb gisteren een avondje gevist op een water m bij mij in de buurt, niet per sé een grote vis gevangen maar wel op een vreemde manier.

Omdat mijn kar kapot was, moest ik alles naar mijn stek dragen. Het was daarom wel zo rug-vriendelijk om niet mijn carryall mee te nemen, ik ben nog iets te jong voor een hernia, maar een kleinere tas mee te nemen. Eenmaal op de stek aangekomen merkte ik dat ik alles bij had, behalve mijn buzzerbars :( en dat ik daar dus terug om moest. Mijn maat zou alvast mijn hengels i orde maken en beazen. hij had dus alles in orde gemaakt en had de hengels even op de grond gelegd, met de montage in het water. toen ik aan kwam fietsen (deze keer MET buzzers) zag ik dat Mark uit het water stapte met mijn (drijfnatte) hengel in zijn handen. Een vis had mijn aas, dat zonder voer onder mijn hengeltop lag, genomen en mijn hengel mee het water in gesleurd omdat mijn baitrunner niet open stond. Mark was in het warer gesprongen en had mijn hengel er uitgepakt. Toen ik aankwam kreeg ik een zeiknatte hengel in m'n handen gedrukt: "je hebt er een man, dril 'm binnen"

toen de vis binnen was namen we haar maten; 90cm bij 15 pond. Ook vreemd was dat we de vis vingen op een stek waar je normaal alleen succes boekt als je 100 meter uit de kant vist :o .Geen grote, maar wel met een raar verhaal achter de vangst. Later op die avond verspeelde ik er nog een op hoofd lijnbreuk, ik weet wel dat ik me NOOIT meer laat overhalen om met Leadcore te vissen, dankzij die troep zit er nu ergens een vis in de takken met een hele montage in zijn bek :evil: :cry:
Guido Paassen
Berichten: 91
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: Reeuwijk

04-05-2004 11:53

90 cm bij 15 pond... was het geen dikke paling? :wink:

wel grappig zo'n aanbeet.. zo zie je maar dat het niet altijd van ver hoeft te komen.... gewoon anders vissen dan de rest..

groet
Guido
Plaats reactie