30-01-04

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

02-02-2004 11:48

vandaag weer gevist. Gezien het mooie weer (geen regen) werd besloten om een nachtje te gaan pakken. Dit keer geen successtory zoals de vorige keer maar toch......
Na daar aangekomen te zijn, reeds in het donker :x .tent op gezet en hengels in gegooid. Na een paar uur kreeg ik een piep en 5 minuten later kwam mijn sound box weer tot leven. De hengel deed niets maar de pieper gaf wel een paar piepen. Vertwijfeld pakte ik de hengel en draaide strak....... niets........
Ik gooide opnieuw in en kroop weer in mijn tent. Een uur later weer dezelfde hengel en weer de zelfde maniet van aanbeet. Weer gemist. Ik gooide weer in en viel in een diepe slaap toenik s'ochtends door de wekker (jaja ) weer wakker werd.

geblankt maarja het is winter en het lag ook aan mijzelf......
Bart
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

02-02-2004 12:37

ey,

ik weet niet wat voor piepers jij hebt maar ik heb het ook een aantal keer gehad met ultimate piepers die opeens gaan piepen. dit kan komen doordat er water binnenin je pieper is gekomen. je kan het best eerst kijken of je swinger of waker wel beweegt tijdens 'de run'.
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

02-02-2004 19:18

Ik vis met de fox sx en die hebben nog nooit eerder problemen gegeven. Verder was het drog en er was gen mist. Ik heb trouwens de waker wel een betje zien bewegen maar overtuigend was het niet..........
tja ook van blanken leer je......... (misschien wel meer dan van vangen)

Bart

p.s. het had inderdaad gekund maar het was hier niet van toepassing :-?
Koen de Been

02-02-2004 19:32

Bart,

Een goedwerkende onderlijn kan ook veel verschil betekenen :wink: , en in jou geval heerlijk slapen of een natte onthaakmat... :roll:

Suc6 ermee,

MVG Koen
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

03-02-2004 11:59

heey koen
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt maar......
de onderlijnen die ik gebruik zijn reeds uitgebreid getest en voldoen meer dan prima. (voor de duidelijkheid: green hornet met laatste stukje bij de haak gestript , combi dus, en maat 8 haak fox serie 2 en obgeveer 20 cm lang) Verder waren dit ook dezelfde soort rigs waarmee ik de vorige keer op exact hetzelfde water wel goed gevangen heb (zie 16-01-04).
Ik denk dat het misschien aan de watertemperatuur in combinatie met de buitentemperatuur lag: 1e keer buiten /water: 5/4 tweede keer : 3/2. ook on combinatie met de sneeuwval kan dit tot een periode van heel passief azen hebben geleid waardoor ik mijn rigs had moeten aanpassen....... korter??? Ik weet het niet iemand anders een idee??

Bart
Plaats reactie