Heren een ieder houd zijn vis vast zoals dat voor hem goed gaat, als deze persoon daar de vis niet mee beschadigd is dat toch prima.
We kunnen allemaal wel hard roepen hoe het wel moet, maar zoals wij allemaal (of een zeer groot deel van ons) onze vissen vast houden zit er een hand altijd recht onder het hart, en op deze manier komt er dus een zeer grote druk op het hart te staan, alsof dat goed zou zijn voor de vis, denk daar eens over na ?!
Zoals jeroen de vis vasthoud, kan het inderdaad fout gaan, maar als ik zo kijk naar zijn foto's kan jeroen, mocht de vis gaat klapperen (en dat voel je echt wel aankomen) altijd naar achter op zijn armen laten glijden en zijn zijn vingers dus uit de kieuwdeksel (als deze er uberhaupt al in zitten)
Plus dat ik zo langzamerhand begin te zien dat Jeroen in een jaar tijd echt wel genoeg vis en ook grote vissen vangt om te weten hoe hij zn vis vasthoud, en zo te horen is dat nog nooit fout gegaan, dus waar ligt het probleem ?
Jeroen voor mij ga je gewoon lekker zo door, zolang er niets met de vis gebeurd is het prima, want jou manier van vasthouden zou mischien zelfs beter zijn voor de vis, aangezien er niet meer zoveel druk komt te staan op het hart van de vis, en jah als er dan eens een vingertje een minescuul stukje onder of achter de deksel zit dan zal dat alleen maar zijn om een betere houvast te hebben op de vis om hem alleen maar beter te beschermen en te verzorgen