Vangsten juni.
					Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
	Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
- Edwin van Gemeren
Ik zeg niet dat ie er niet ligt, maar als ik een vis zie waarvan ik inschat dat ie misschien nipt de 20 pond grens red en die word gepresenteerd als 30-er, dan verliest het voor mij de geloofwaardigheid. 
verder een prima vissie.
ps. Met digitaal maak je toch zo nog een foto? En als ik een tip mag geven, hoe onervaren je fotograaf ook is zeg altijd dat ie op jouw hoogte moet gaan zitten. Leverd je sowieso mooiere foto's op

verder een prima vissie.
ps. Met digitaal maak je toch zo nog een foto? En als ik een tip mag geven, hoe onervaren je fotograaf ook is zeg altijd dat ie op jouw hoogte moet gaan zitten. Leverd je sowieso mooiere foto's op
Take nothing but memories, leave nothing but footprints
Fish come in 3 sizes: small, medium, and the one that got away
- j van der beek
Het ging weer een paar pagina's de goede kant op....
Edwin,
Maak je er niet druk om. Hij heeft niet voor jan lul zijn bericht aangepast en het gewicht weg gelaten.
Als die vis werkelijk 15+ was geweest dan had hij dat wel laten staan.

Edwin,
Maak je er niet druk om. Hij heeft niet voor jan lul zijn bericht aangepast en het gewicht weg gelaten.
Als die vis werkelijk 15+ was geweest dan had hij dat wel laten staan.
i love france...
http://www.youtube.com/watch?v=mC6wEFZYbpM
- Marcel Tromp
Mooie vissen weer!
Het ging zeker de goede kant op....ik vraag me alleen af of alleen de "zeikerds" aangesproken moeten worden op hun forum vervuiling...? De "zeikerds" zijn al voor 80% geëlimineerd als mensen gewoon een onthaakmat gebruiken, de vis netjes nat houden, het juiste gewicht noteren (en over afwijkingen van een enkel pondje zul je dan ook maar weinigen horen) en de camera effe in een fatsoenlijke stand houden.
Er zijn genoeg voorbeeld foto's beschikbaar lijkt mij en iedereen hoeft echt niet op de zelfde manier foto's te maken want dan wordt het ook saai maar het is zo simpel om een beetje een fatsoenlijke foto te maken!!
Lukt het je niet of liever gezegd neem je niet effe de "moeite" om bovenstaande in acht te nemen dan vind ik dat je jouw (vanuit de lucht) genomen foto's met daarop een door gras, grond en wit slijm besmeurde vis, in combinatie met geen of een niet zichtbare onthaakmat, en ongeloofwaardige gewichten lekker op je eigen pc moet laten en niet provocerend op het forum moet zetten! (geen persoonlijk gericht bericht)
Dit is voor mij de laatste keer dat ik me meng in het commentaar dat in vangsten op datum verschijnt.
Vanaf nu zal ik hier alleen nog maar foto's posten want daar was dit topic volgens mij voor bedoeld!
Slappe lijnen en de groeten!

Het ging zeker de goede kant op....ik vraag me alleen af of alleen de "zeikerds" aangesproken moeten worden op hun forum vervuiling...? De "zeikerds" zijn al voor 80% geëlimineerd als mensen gewoon een onthaakmat gebruiken, de vis netjes nat houden, het juiste gewicht noteren (en over afwijkingen van een enkel pondje zul je dan ook maar weinigen horen) en de camera effe in een fatsoenlijke stand houden.
Er zijn genoeg voorbeeld foto's beschikbaar lijkt mij en iedereen hoeft echt niet op de zelfde manier foto's te maken want dan wordt het ook saai maar het is zo simpel om een beetje een fatsoenlijke foto te maken!!
Lukt het je niet of liever gezegd neem je niet effe de "moeite" om bovenstaande in acht te nemen dan vind ik dat je jouw (vanuit de lucht) genomen foto's met daarop een door gras, grond en wit slijm besmeurde vis, in combinatie met geen of een niet zichtbare onthaakmat, en ongeloofwaardige gewichten lekker op je eigen pc moet laten en niet provocerend op het forum moet zetten! (geen persoonlijk gericht bericht)
Dit is voor mij de laatste keer dat ik me meng in het commentaar dat in vangsten op datum verschijnt.
Vanaf nu zal ik hier alleen nog maar foto's posten want daar was dit topic volgens mij voor bedoeld!
Slappe lijnen en de groeten!
- j van der beek
De mentaliteit is een beetje veranderd.
Je vangst op een mooie manier vastleggen op camera word blijkbaar amper tijd meer aan besteed.
Als ik de "vangsten op datum" topics doorlees, dan gaat het vaak om het "bewijs" dat je vis vangt.
Snel een ondoordachte foto met je telefoon om maar te bewijzen dat je wat gevangen hebt.
Persoonlijk kan ik erg genieten van mooie foto's. Vangsten, omgeving of gewoon een foto die een stukje verhaal vertelt. Ben blij dat er gelukkig nog genoeg mensen zijn die daar de tijd voor nemen en hopelijk blijven deze mensen ook foto's posten op het forum.
Betere wereld begint bij jezelf....

Je vangst op een mooie manier vastleggen op camera word blijkbaar amper tijd meer aan besteed.
Als ik de "vangsten op datum" topics doorlees, dan gaat het vaak om het "bewijs" dat je vis vangt.
Snel een ondoordachte foto met je telefoon om maar te bewijzen dat je wat gevangen hebt.
Persoonlijk kan ik erg genieten van mooie foto's. Vangsten, omgeving of gewoon een foto die een stukje verhaal vertelt. Ben blij dat er gelukkig nog genoeg mensen zijn die daar de tijd voor nemen en hopelijk blijven deze mensen ook foto's posten op het forum.
Betere wereld begint bij jezelf....
i love france...
- j van der beek
Mooie vis van 2 weken geleden. 
Gevangen tijdens een korte sessie in het zuiden..

i love france...
- 
				kevin diederen
Liever een mooie foto van een 20-er waar een beetje verhaal achter zit dan bewijsmateriaal van "zomaar" een 30-er...
Of draai ik nu door? Vandaag een paar foto's gemaakt die mij meer waard zijn dan veel vangstfoto's. En ik heb geen vis aangeraakt.
Raar, maar waar...
Wie vindt er overigens dat J. van der B. te vaak naar het zuiden afreist?

Of draai ik nu door? Vandaag een paar foto's gemaakt die mij meer waard zijn dan veel vangstfoto's. En ik heb geen vis aangeraakt.
Raar, maar waar...
Wie vindt er overigens dat J. van der B. te vaak naar het zuiden afreist?

Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
						Kevin Diederen
- j van der beek
Haha  

Je vrijetijd goed verdelen tussen thuis en je hobby. Dan is het mogelijk om regelmatig voor korte sessies naar het buitenland te gaan. Het is maar net hoeveel energie je erin steekt
Foto hoort een verhaal te vertellen, en dat hoeven lang niet altijd de grootste vissen te zijn. Bovenstaande foto staat mijn eerste vis van een nieuw groot water op. Dat vind ik leuk om te plaatsen.

Je vrijetijd goed verdelen tussen thuis en je hobby. Dan is het mogelijk om regelmatig voor korte sessies naar het buitenland te gaan. Het is maar net hoeveel energie je erin steekt

Foto hoort een verhaal te vertellen, en dat hoeven lang niet altijd de grootste vissen te zijn. Bovenstaande foto staat mijn eerste vis van een nieuw groot water op. Dat vind ik leuk om te plaatsen.
i love france...
- nicky sterkken

mooie 25 ponds schub
ik heb eens advies opgevolgd van de mensen hier.
kan er niet gezegt worden dat de vis in de camera eord geduuwd!
de fotos zijn wel idd helderder zo.
- Edwin van Gemeren
Mooie foto nicky, nr 52 alweer? Zal wel snel oplopen nu in de vakantie! 
We kunnen bijna een poule houden op kwo, wanneer komt nicky op 100

We kunnen bijna een poule houden op kwo, wanneer komt nicky op 100

- Bart beentjes
Mooie vis weer Nicky, goed bezig....
Lekker man als je nog zo jong ben als jou en nog naar school gaat, zat vrije tijd om lekker te vissen.
Geniet er van want over een jaar of wat ben je alleeb maar aan het werk en heb je twee koters rond rennen...

Lekker man als je nog zo jong ben als jou en nog naar school gaat, zat vrije tijd om lekker te vissen.
Geniet er van want over een jaar of wat ben je alleeb maar aan het werk en heb je twee koters rond rennen...
- Daaf Wolters
Kijk eens aan, dat vind ik dus al een veel mooiere foto Nicky! Goed bezig.
Ik had stiekem gehoopt afgelopen nacht de 50 te halen, maar helaas, een blank

Ik had stiekem gehoopt afgelopen nacht de 50 te halen, maar helaas, een blank

- 
				danny boss
Ik hoop gauw mn 3e te kunnen vangen........
Loop een beetje achter maar woensdag begint mijn vakantie en dan gaat het pas echt beginnen

Loop een beetje achter maar woensdag begint mijn vakantie en dan gaat het pas echt beginnen
2012:
SpiegelKarper; 0
SchubKarper; 2 16, 18
Brasem; 0
Zeelt; 0
						SpiegelKarper; 0
SchubKarper; 2 16, 18
Brasem; 0
Zeelt; 0
- ben scholten
nice nicky  

afgelopen nacht met een vismaat gezeten.
ik had weer eens een blank en harry ving vanmorgen een schub van rond de 20 pond.
kom op harry plaats em is.

afgelopen nacht met een vismaat gezeten.
ik had weer eens een blank en harry ving vanmorgen een schub van rond de 20 pond.
kom op harry plaats em is.

Vis is vis
						- Edwin van Gemeren
ben scholten schreef:ik had weer eens een blank
Ah sommige mensen vallen op een andere manier in de prijzen
 Zag je 2 keer in een maand tijd voorbij komen haha
  Zag je 2 keer in een maand tijd voorbij komen hahaTake nothing but memories, leave nothing but footprints
- 
				Arjen Lans
j van der beek schreef:Mooie vis van 2 weken geleden.
Kiek 'm unne brune kop hebben. Campingvissert!
- ben scholten
2X Edwin?

Vis is vis
						- Edwin van Gemeren
1 x in de karperwereld pakket onderlijnen materiaal en volgens mij kreeg je een prijsje in het blaadje van de 's Gravenhaagsche... Die kwam vd week binnen

- ben scholten
Ow ja duh 

Vis is vis
						- tinodriessen84
Mooie vissen allemaal man!!!
En nicky idd veel beter en mooier die foto zo!
Een maat van mij heeft vandaag een hele dikke grasser gevangen! Nieuw pr voor hem!

Mvg tino

En nicky idd veel beter en mooier die foto zo!
Een maat van mij heeft vandaag een hele dikke grasser gevangen! Nieuw pr voor hem!

Mvg tino
J.C. TSI 12ft 2,75lb: http://www.youtube.com/watch?v=IfR5VA9-H_c
						- Lorenz Cleymaet
Mooie gras voor je maat, Tino. Zo eentje mag ook altijd passeren.

- jeffrey van osch
Idd tino ,
Bij velen niet gewenst , bij mij nog nooit int net geweest !
Mvg

Bij velen niet gewenst , bij mij nog nooit int net geweest !
Mvg
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
						www.Force1baits.nl
- 
				Jelle Kassies
@KD mooie vissen zeker die 2e en die 1e bij Berk neem ik aan mooiie slanke is dat! 
Groetjes jelle

Groetjes jelle
- Stephan van Staveren
Helaas weer een blank erbij mogen schrijven, wel leuke platen gemaakt!
Blijf het mooi vinden hoe de lucht af en toe kleurt!

Blijf het mooi vinden hoe de lucht af en toe kleurt!

- 
				sander van thiel
Nice pics.
Ga er deze week ook een aantal proberen te maken.

Ga er deze week ook een aantal proberen te maken.
vissen 2014
schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
						schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1