Er worden echt mooie vissen gevangen weer, Nicky kerel, hou nou eens op!!! ik barst van je jaloezie jongen! Wat veel en mooie vissen vang jij zeg Ikzelf ben vrijdag op een nieuw water bezig geweest, ik verspeelde er 1 Maar ik wist er nog wel 1 te strikken, een puntgave schub.
@ben nee die is ooit is 30 pond geweest en toen afgevalle jare gelede, en nu is die 26/27pond meestal, alleen sommige mensen die de vis gevangen hebbe wegen niet altijd goed, en zeggen dan dat die 30 pond is. maar is wel de grootste daar!
Dinsdag besloten om maar weer een keer een nachtje op het riviertje te pakken, wezen kijken bij het diepere gedeelte en daar een mooi steigertje gevonden. 3 dagen een kilo per dag gevoerd en en kon gevist worden.. Om half 12 een volle fluiter en dan bedenk je je pas hoe veel mooier het is dan het putje waar ik de laatste tijd heb gevist. Klein maar wel 10 keer zo sterk als de vorige paar vissen.
Ben het helemaal met je eens Tom, die runs in het open water zijn fantastisch evenals de strijd...
Ga binnenkort maar weer eens een nachtje Lage Vaart proberen ook, ondanks dat het overwegend wat kleinere vissen zijn knallen ze er daar altijd flink op, heerlijk...
Proberen? op de lage vaart. Questie van roasted nut van MartinSB eraan en j kan zowat j hengel vasthouden. Heb er 4X gevist toen m maat er net woonde die had dit gehoord van die roasted nut. Nou geen dag onder de 5 vissen de man. Overdag he, terwijl op d n8 stekken geblankt werd
Dat begreep ik al maar ik bedoelde dat t daar geen 'proberen' is want volgens mij kan j daar niet blanken. Of ee moet nu nog zo veel voer inliggen van d wedstrijd. Die was toch daar of was dat hoge vaart(correct me if im wrong)
Nicky, ook ik ga dit weekend weer een nachtje op 't riviertje hopen dat er nu wat meer karper op de stek zit.. ben gister begonnen met voeren dus het moet lukken!