gisteren, vandaag en morgen

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

10-06-2004 12:34

Aloa,


Ik ben ook weer een kanaaltwintiger rijker! :D
Nieuwe stek nieuwe kansen dacht ik zow en eindelijk weer eens een kanaalvarken in mn handen gehad van! Zeer lang gelden en nu is mn batterij weer volgeladen voor de volgende sessie :wink: 8)
Voor de rest die nog gaat: Succes ermeej! :P
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

10-06-2004 19:28

Zo zie je maar dat de benaming : Gister, vandaag en morgen erg relatief is :wink:
Maar goed gister en vandaag weer 2 spiegels rijker zie adventer morgen dat weet ik nog niet
Gebruikersavatar
Bart van der Velden
Berichten: 242
Lid geworden op: 10-06-2003 02:00
Locatie: Venlo

12-06-2004 16:34

Heej,
Ben vanmorgen weze vissen op een vijver bij mij in de buurt. Het begon allemaal niet zo erg lekker, en kreeg daarnaast ook nog eens een flinke regen en onweesrbui over me heen. Als beloning ving ik snel na die bui een mooie 25,5 ponds schub. Gelukkig al de ellende niet voor niets geweest.
De komende weken zal ik niet echt veel vissen omdat de proefwerkweek voor de deur staat :evil: :evil: :evil: Maja als die voorbij is heb ik vakantie en kan ik weer zoveel vissen als ik maar wil :P :P :P

mzzzls Bart
Paul Mekes
Berichten: 80
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-06-2004 20:42

De eerste sessie van het jaar en de eerste vissen. En niet eens met m'n eigen spullen. Zaterdag tegen etenstijd kwam ik aan bij mijn ouders en keek op teletekst. Zondagochtend zou het redelijk weer worden dus een beslissing was snel gemaakt. Snel naar de AH om mais te halen en de boilies in de achterklep om een beetje voor te voeren (twee blikjes mais en een paar handen vol boilies) in een haven. 's Avonds de hengels van m'n broer opgehaald (na overleg uiteraard...) en zondagochtend om 07.00 uur present aan de waterkant. Om 07.30 uur was het raak. En om 10.15 uur weer. Beide vissen geland na mooie drils. Om 10.40 uur een hengel van rig veranderd en om 10.45 uur kreeg ik beet op deze nieuwe rig. Helaas zwom de vis onder een woonboot en vervolgens om het ankertouw, gevolg draadbreuk. Om 11.00 uur gestopt omdat ik naar een verjaardag moest. Al met al een geslaagde eerste sessie. (http://mekes.kabel.utwente.nl/gallery/karper2004)
Gebruikersavatar
melvin tijssen
Berichten: 263
Lid geworden op: 11-08-2003 02:00

14-06-2004 09:03

Zaterdag ochtend geweest en om 9.36 een run en me eerste 20iger was gevangen! :D 22 pond.
Volgende ochtend weer gegaan en om 11 uur een run op me linkse hengel, dus ik sla aan en begin met drillen dan gaat me andere hengel ook af dus ik sla die ook aan en leg hem weer op de steunen en dril de vis verder.
Maar totdat ik hem vlak voor de kant heb en zie dat de lijnen heel raar zitten, dus snel schep ik de vis en leg hem op de mat.
Maar nou zat me hair van me ene hengel gedraait om het warteltje van de hengel waar die aan was gehaakt, kortom ik heb de vis met de verkeerde hengel staan drillen, heel raar... :-?
Maarjah weer een nieuw pb, 25 pond! :D :D

mzzl melvin :D
Gebruikersavatar
harro stam01
Berichten: 37
Lid geworden op: 19-02-2004 12:02
Locatie: zuidwolde
Contacteer:

14-06-2004 13:35

Na het goede resultaat van 2 weken geleden weer plannen gemaakt om afgelopen nacht te gaan vissen.

Planning: 3 dagen stevig voeren en dan met 4 hengels erop vissen.

Dus zo gezegd zo gedaan, donderdag avond gevoerd.

Vrijdag avond komen mijn maat en ik bij het water. We keken ons de ogen uit 10 tenten aan (ons) water :evil: We hadden onze vangsten nog bewust stil gehouden.

Hier komen we dit jaar dus niet weer, balen. Zoveel tijd geinvesteerd, eindelijk resultaat dan moet je wat anders zoeken.

Dus afgelopen nacht maar op het kanaal gezeten. Eentje verspeeld onder de kant.

Verder nix meer gezien.

Veel succes voor de komende week allemaal.

geirriteerde groeten uit Zuidwolde