1e van 2008!

Mart van Leeuwen schreef:Ook weer eentje gevangen vanochtend
Groeten Mart
marcie hoogeveen schreef:deze 2 vissen werden vandeweek gevangen.
Stef Dijkstra schreef:Mart van Leeuwen schreef:Ook weer eentje gevangen vanochtend
Groeten Mart
Dat jij al die karpertjes op foto zet. Het zijn bijna allemaal identieke vissen, van "dezelfde slag".
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
rob craeninckx schreef:Stef Dijkstra schreef:Mart van Leeuwen schreef:Ook weer eentje gevangen vanochtend
Groeten Mart
Dat jij al die karpertjes op foto zet. Het zijn bijna allemaal identieke vissen, van "dezelfde slag".
stef, doe toch niet zo man, die kerel is tenminste blij met elke vis, net zoals ik, en hij vangt er wel altijd mooie dus, waarom zou hij er geen fotos van mogen nemen??
greetzzz
janieck spithoff schreef:Sneu van je Stef, dat jij wil patsen met je biggen moet jij weten, hij is blij met z'n vis en er waarschijnlijk ook trots op. Voor jou is het misschien heel normaal om zware vis te vangen, maar voor veel mensen licht deze situatie een beetje anders. Jij had beter moeten weten Stef
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
tino beunk schreef:Iedereen mag gewoon zijn mening plaatsen op dit board, daar is helemaal niks mis mee. Het moet juist gepromoot worden dat mensen gewoon hun vissen op het board willen plaatsen. Naar mijn mening is dat gewoon top!
Ik kan best begrijpen dat Stef zo mening plaats. Ik maak zelf ook geen foto van zulke vissen, maar ben wel blij met elke gevangen vis.
Mart, gewoon blijven plaatsen hoor. Het is niet altijd de grootte van de vis die het doet (ach heel soms dan)![]()
Nou en nu maar weer foto's plaatsen!
Mart van Leeuwen schreef:Hallo
Stef; ik weet niet hoe het bij jou is maar je moet weten dat 70 % van de vissen die je hier vangt onder de 15 pond is.
En als je een 30 ponder vangt je een salto van geluk maakt.
Dit even ter verduidelijking wat karper vissen inhoud in de kop van NH.
Groeten Mart