kevin diederen schreef:Was toch echt deze week.
Ja daarom vind ik uhm ook zo mooi gelukt!
Geeft een erg mooi sfeertje zo, is eens wat anders dan die über high-tech raketinstallaties!
Mvg, Koen
kevin diederen schreef:Was toch echt deze week.
kevin diederen schreef:Zal je moeten teleurstellen..
volgend jaar word het gewoon weer RVS in plaats van de gardner original bancksticks. Heeft gewoon met kwaliteit te maken. Ook zullen de sigma's vervangen en de glashengels omgebouwd worden.
Niet dat het dan ineens modern is.

kevin diederen schreef:Mark,
Dus dat zijn die spulletjes waar je zo dol op bent...
Hans Brinkel schreef:Heren...dit is de vangsten op datum topic![]()
Gisteravond gevist van 23.00 uur tot 24.30 uur
Op 1 stek blijven hangen , met deze nog uiterst gave schub van 27 pond als resultaat.
Ook deze karper zat duidelijk nog niet strak in z'n jasje...hoe zit dat in de rest van Nederland?
Jeroen...ben een beetje uitgeluld..wat nu
![]()
?
Bert Vooijs schreef:Stijl? Zooi? Heb je mijn setup nog niet gezien. Het kan erger (behoudens het prachtige retro-landingsnet dat ik dit voorjaar tegen een schappelijk prijsje van Koen heb overgenomen). Als 't maar werkt.
Groeten van Bert.
Hans-Peter van Ee schreef:Eus
Op pagina 6 vang jij een vis (als één van de weinigen met deze water-temperaturen....) met het volgende systeem: Gevangen op een vismeelboilie, maat 10 longshank-X, 10cm lang 15lb amnesia rig, Korda Leadclip, 2oz Korda wartellood, 75cm leadcore en een slider.
Ohwja...slappe lijnen en een waker, horen er ook bij.
Waarom vis jij op deze manier ??
met bijna free-linende groet
HPE
Eus Molewijk schreef:Hans,
Niet als kritiek maar als tip, houdt de vis iets lager zodat ie niet voor je gezicht zit maar net eronder, dat ziet er veel beter uit op de foto.
Wel goede vangsten ondanks de dalende watertemperatuur.
Ruben vd Worp schreef:magere visjes hans.
Hans Brinkel schreef:Eus Molewijk schreef:Hans,
Niet als kritiek maar als tip, houdt de vis iets hoger zodat ie voor je gezicht zit, dat ziet er veel beter uit op de foto.
Wel goede vangsten ondanks de dalende watertemperatuur.
Eus,
Grappig..je bnet de tweede die dit meld![]()
Je hebt gelijk hoor, andere genomen foto's waren beter..maar ja stond ik erop met een gekke scheve bek![]()