en rob leuk verhaal man
 ik zie je nog wel keer
 ik zie je nog wel keer ik zie je nog wel keer
 ik zie je nog wel keer . Bij mij lukt het echt voor geen ene meter, Ben nu op een putje uit de hel bezig. Zo ontzettend moeilijk heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik word er helemaal kierewiet van.
 . Bij mij lukt het echt voor geen ene meter, Ben nu op een putje uit de hel bezig. Zo ontzettend moeilijk heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik word er helemaal kierewiet van. 

carlo van meel schreef:Wat is zij toch mooien dennis hoevaak heb je der nou wel niet gepakt wordt het niet eens tijd om buiten ons mooie dorp te gaan vissen
 dit soort info hoor je hier niet vaak hehe
  dit soort info hoor je hier niet vaak hehe 

Vissen doe ikzelf de laatste tijd te weinig, darten en studeren daarintegen teveel. Had 2 targetvisjes voor dit jaar, beiden werden eind april/begin mei voor m'n snottert weggevangen. De komende tijd ga ik weer een poging wagen, hopend op meer suc6.
 Vissen doe ikzelf de laatste tijd te weinig, darten en studeren daarintegen teveel. Had 2 targetvisjes voor dit jaar, beiden werden eind april/begin mei voor m'n snottert weggevangen. De komende tijd ga ik weer een poging wagen, hopend op meer suc6.

Jeroen Neef schreef: Alleen die zijn geen 30+.

Eddy Norder schreef:Eus,
Weet je wel zeker dat je die vissen allemaal goed hebt gewogen?
 .
.Eus Molewijk schreef:Haagse dertigers Klaas.
Paar jaar gelden had ik er echt een hele serie van 14 kilo of meer waarvan er maar 1 net aan 15 kilo was, anderen hadden dat jaar echt veel dertigers gevangen.